دو پنجره‌ی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان " شبیه صبح خرداد " شد

اعضای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان میزبان شاعر " شبیه صبح خرداد " در ویژه برنامه‌ی دو پنجره خواهند بود

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، اعضای آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان میزبان شاعر " شبیه صبح خرداد " در ویژه برنامه‌ی دو پنجره خواهند بود.

کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون استان ضمن اعلام این خبر گفت: طاهره شهابی، سراینده‌ی این مجموعه، روز بیست و پنجم آبان ماه در جمع نوجوانان زاهدانی حضور می‌یابد و به پرسش‌ها و نقدهای آنان پاسخ خواهد گفت.

زهرا پردل در ادامه عنوان کرد: اعضای مراکز با مطالعه‌ی کتاب و حضور در کارگاه‌های ادبی با " شبیه صبح خرداد " و ویژگی‌های آن آشنا شده‌اند و برای دیدار با شاعر و استقبال از وی آماده‌اند.

گفتنی‌است طاهره شهابی متولد سال ۱۳۵۱ در همدان است که کتاب‌های " یادداشتی برای ماه " و " کلاغ و عینک من " از وی منتشر شده که حاوی شعرهایی برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به ادبیات است.

از این شاعر هم‌چنین ترجمه‌ی مقاله‌هایی در زمینه‌ی کودکان و نوجوانان در مجله‌های داخلی به چاپ رسیده است.

قابل ذکر است شبیه صبح خرداد مجموعه‌ای شامل ۱۵ شعر با تصویرگری ندا الماسی زاده برای گروه سنی " ج و د " است که از جمله این شعرها می‌توان به بهار، اتوبوس، رهایی، خواب توپ، لبخند پدر و بوی دریا اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =