«دوپنجره» ادبی به روی اعضای کانون قزوین باز می‌شود

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نشست ادبی «دوپنجره» را با حضور «حمیدرضا شکارسری»برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، در تاریخ 25 آبان 96، «حمیدرضا شکارسری» (شاعر و منتقد ادبی) در برنامه ادبی«دوپنجره»مهمان کانون استان قزوین می‌شود.

این برنامه که با حضور اعضا و مربیان ادبی مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان در سالن نمایش مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان قزوین برگزار می شود، دربخش نخست به نقد و بررسی کتاب تلنگر باران (اثر حمیدرضا شکارسری)اختصاص دارد و در بخش بعدی مهمان برنامه به نقد و بررسی آثار اعضا کانون استان می‌نشیند.

هم‌چنین در نوبت بعدازظهر همان روز، نشستی با حضور این شاعر و منتقد ادبی و مربیان ادبی مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با هدف بررسی شعر سپید و انواع آن برگزار می‌شود.

گفتنی است، «تلنگر باران» مجموعه 33 شعر سپید برای نوجوانان اثر «حمیدرضا شکارسری» است که انتشارات کانون آن‌را به چاپ رسانده است. از این شاعر و نویسنده تاکنون چندین کتاب از جمله «چراغانی بی دلیل»، «هفتاد و دو قطره اشک عاشورایی» و «ضریح ساده» منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =