عضویت در مراکز کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی رایگان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: به مناسبت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار عضویت در مراکز کانون پرورش فکری استان رایگان صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، هادی یوسف‌زاده با اعلام این خبر افزود: ثبت نام در تمامی مراکز کانون پرورش فکری  استان برای کودکان و نوجوانان رایگان می‌باشد و کودکان و نوجوانان می‌توانند با ثبت‌نام در مراکز کانون به مدت یکسال از فعالیت‌های کتابخانه‌ای کانون به صورت رایگان استفاده کنند.

وی عنوان کرد: خانواده‌ها جهت ثبت نام فرزندان خود می‌توانند روز چهارشنبه 24 آبان سال جاری با در دست داشتن شناسنامه کودک و نوجوان خود در ساعت وقت اداری به مراکز کانون در استان مراجعه نمایند.

یوسف‌زاده با بیان این که به مناسبت هفته ملی کتاب برنامه‌های مختلفی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برگزار می‌گردد، اظهار کرد: برگزاری مرحله‌ی حوزه‌ای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کودک و نوجوان در استان در روزهای 30 آبان تا  2 آذر از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

وی با بیان اینکه در هفته فوق تمامی فعالیت‌های کانون با محوریت کتاب و با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان انجام می‌شود، افزود: معرفی و تجلیل از کودکان و نوجوانان موفق و برتر در زمینه کتابخوانی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته کتاب می‌باشد.

یوسف‌زاده خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره استانی میهمانی از سرزمین کتاب در تبریز، برگزاری آیین‌های جشن کتاب با حضور کودکان و نوجوانان به میزبانی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در استان و برپایی نمایشگاه استانی آثار برگزیده در زمینه طرح کشوری کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای هفته کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

وی افزود:  برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در ۳۱ مرکز ثابت، سیار و پستی کانون در سراسر استان به مناسبت این هفته برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =