«فاطمه برمال» و «پریسا صدایی آذر» از کانون استان اردبیل برگزیده شدند

«فاطمه برمال» و «پریسا صدایی آذر» از کانون استان اردبیل در مرحله منطقه‌ای رقابت‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان شرقی برگزیده شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، با اعلام نتایج داوری رقابت‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه یک کشوری کانون در تبریز، « فاطمه برمال» و «پریسا صدایی آذر» از کانون استان اردبیل با کسب عنوان برگزیده به مرحله بین‌المللی راه یافتند.

بر همین اساس، فاطمه برمال مربی فرهنگی مرکز شماره سه کانون اردبیل با قصه «حسن‌کچل» در بخش کانونی و پریسا صدایی‌آذر از اعضای ارشد کانون استان با قصه «‌دوز (نمک) و پادشاه» در بخش آزاد به‌عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

همچنین، هیأت داوران این جشنواره متشکل از محمد سیمزاری، حسن دولت‌آبادی و سیدعلی کاشفی‌خوانساری در بخش رضوی سولماز صادق‌زاده نصرآبادی را با قصه «زیارت‌نامه دهم» از آذربایجان شرقی، در بخش کانونی لیلا ابراهیمی با قصه «فرشته» از قزوین و منیژه واحد با قصه «نقل رستم» از گیلان را به‌عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی کرد.

اعضای داوری، فاطمه محمودی با قصه «پری مهربان» از آذربایجان‌شرقی، شادی پاکزاد با قصه «ساقه نی» از آذربایجان غربی و یاسمین رحیمی‌نیکو با قصه «هزار آواز» از زنجان را شایسته تقدیر دانستند.

شایان‌ذکر است، در مراسم پایانی این جشنواره از رابطان قصه‌گویی، داوران و مدیران کل استان‌های منطقه‌ی یک کشوری شامل: آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌ غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و گیلان نیز تقدیر به عمل آمد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه یک کشوری با حضور استان‌های فوق و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی از ۳۰ آبان تا ۲ آذرماه سال جاری در تبریز برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =