از اعضای صفاشهری کانون برگزیده در مسابقات بین‌المللی نقاشی تجلیل شد

از چهار عضو برگزیده مسابقات بین‌المللی نقاشی و 65 عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صفاشهر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس جشن باور پروانه ها صبح پنج‌شنبه به میزبانی کانون پرورش فکری شماره 2 صفاشهر و با حضور زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و جمعی از مسئولان شهرستان خرم‌بید در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم از 4 هنرمند عضو کانون که در مسابقات بین‌المللی نقاشی مقام‌های برتر را کسب کردند و 65 نفر از اعضا که حائز مقام‌های برگزیده استانی یا کشوری بودند و یا در ویژه برنامه‌های کانون حضور فعال داشتند تقدیر به عمل آمد.

بر اساس این گزارش، زهرا افتخاری، با ابراز خوشحالی از حضور در جمع صمیمی خانواده‌ها و اعضای کانون شماره 2 صفاشهر گفت: امروز در جمع شما عزیزان حضور پیدا کردیم تا از همه کودکان و نوجوانانی عضو کانون که در این چند سال در مسابقات بین المللی، مسابقات کشوری و استانی توانستند حائز رتبه شوند تجلیل کنیم.
وی افزود: امیدواریم تا پایان سال 2 سالن «سینما کانون» با اعتبار بالغ بر 400 میلیون ریال در مراکز صفاشهر راه‌اندازی کنیم و با تجهیز نرم افزاری و سخت افزاری آنها بتوانیم در هر دو کانون صفاشهر باعث جذب بیشتر اعضا شویم.
افتخاری اظهار داشت: امیدواریم با توانایی‌هایی که این مراکز دارند بتوانیم روز به روز شاهد پیشرفت بچه‌های عزیزمان باشیم.

مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش خطاب به اعضا گفت: کانون با توجه به وظایفی که داشته توانسته و می تواند نقش بسیار خوبی را در زندگی و آینده شما ایفا کند. وی اعتماد به نفس، اخلاق مداری، فن بیان و مسئولیت پذیری را شاخصه های اعضای کانون برشمرد و گفت آموزش و پرورش با درک همین مطلب و با راه اندازی طرح کانون مدرسه خواهد توانست در فضایی غیر رسمی کانون و با شیواترین و جذاب ترین شیوه ها به دانش آموزان آموزش بدهد.

علی محمد کریمی، معاون فرماندار خرمبید نیز با اشاره به موفقیت های اعضای کانون در سطوح مختلف بین المللی و ملی گفت: بازده و خروجی کانون با توجه به تلاش های صورت گرفته قابل تحسین است و کسب رتبه های برتر هنری اعضای کانون صفاشهر در سال های اخیر  میسر نمی شد مگر با تلاش مسئولین کانون در کشور، استان و شهرستان.

این مقام مسئول همچنین به تشریح مسائل و مشکلات مراکز فرهنگی هنری کانون در صفاشهر پرداخت و از افتخاری خواست به عنوان متولی اصلی کار به مراکز این شهرستان توجه ویژه داشته باشد چرا که صفاشهر از داشتن حداقل ها هم محروم است و کانونی با دارا بودن بیش از هزار عضو با نیروی انسانی کم و کمبود سخت افزار ها و نرم افزارها توجه خاصی را می طلبد.

گفتنی است فاطمه مسعودی با کسب دیپلم افتخار در مسابقه بین المللی لیدیسه چک، مدال نقره و دیپلم افتخار در مسابقه بین المللی هنگ کنگ و مدال برنز و دیپلم افتخار در مسابقه بین المللی هیکاری ژاپن، ساجده رنجبر با کسب دیپلم افتخار در مسابقه بین المللی اسلوونی، آیدا افزا برگزیده مسابقه بین المللی کائو ژاپن و هانیه ایرانمنش کسب مدال برنز و تندیس در مسابقه بین المللی کودکان بیمار اوکراین اعضای کانون پرورش فکری شماره 2 صفاشهر هستند که در مسابقات بین‌المللی افتخار آفرینی کردند.

اجرای سرود کانون، مثنوی خوانی، شاهنامه خوانی و قصه گویی از برنامه های جانبی این مراسم بود که توسط اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 2 صفاشهر اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =