کد خبر: 275088
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
بازدید 789
کانون را در زمینه تجهیزات تقویت می‌کنیم

فرماندار بم گفت: با تخصیص اعتبار از سوی شهرستان، مرکز فرهنگی هنری کانون را در حوزه تجهیزات تقویت می‌کنیم.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان در سفر یک‌روزه به شهرستان بم با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

رضا اشک فرماندار این شهرستان در این دیدار با قدردانی ازمربیان مراکز فرهنگی هنری کانون بم و بروات گفت: همواره شاهدیم همکاران سخت‌کوش این مراکز با حساسیت خاص خود مسائل فرهنگی مربوط به کودکان و نوجوانان را پیگیری می‌کنند.

اشک با بیان این‌که پایه و اساس شخصیت هر انسان از کودکی شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به‌طور قطع هر آن‌چه دردوران کودکی آموخته شود تا همیشه در ذهن حک خواهد شد.

فرماندار بم تصریح کرد: در تمامی جوامع و ادیان بر پرورش افکار کودکان تاکید دارند وکانون مکانی است که می‌تواند با فعالیت‌های فرهنگی، هنری علاوه بر پرورش فکرکودکان و نوجوانان ایمان و تعهد را در آن‌ها تقویت کند.

این مسوول با اشاره به این‌که در سال گذشته مبلغ ۲۹ میلیون تومان برای تجهیز مرکز فرهنگی هنری شهرستان بم اختصاص یافت، یادآور شد: این مجموعه نیاز به تقویت دارد و در تخصیص اعتبارات سال آینده شهرستان می‌کوشیم بودجه خوبی را برای مراکزکانون بم و بروات در نظر بگیریم.

فرماندار بم همچنین برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری سیار روستایی و فراگیر قول مساعد داد.

محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان نیز در این دیدار حمایتِ مسوولان شهرستان از کانون را قابل تقدیر دانست و گفت: کانون پرورش فکری با قدمت ۵۰ ساله

در تربیت نسل موفق و توانمند امتحان خود را پس داده است وتلاش مربیان در تمامی مراکز، پرورش و تربیت کودکان و نوجوانانِ متعهد است که در هر مسئولیتی به نظام خدمت کنند.

روحی وجود دو مرکز فرهنگی هنری کانون در بم و بروات را یک فرصتِ ناب برای کودکان و نوجوانان این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: علی‌رغم حمایت مسوولان شهرستان، هم‌چنان به لحاظ تجهیزات به‌روز و مورد نیاز مخاطب ما مشکلاتی مواجه هستیم.

وی با بیان این‌که امکانات به‌روز باعث جذب و حضور بیشتر کودکان و نوجوانان به ویژه نوجوانان پسر در کانون می‌شود، تصریح کرد: ظرفیت راه‌اندازی آسمان‌نما در مرکز فرهنگی هنری کانون وجود دارد که نیازمند تامین اعتبار از سوی شهرستان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان همچنین با تاکید برعدالت فرهنگی در روستاها، اظهار داشت: با توجه به موقعیت منطقه، آمادگی راه‌اندازی مرکز سیار روستایی با جذب نیروی بومی را داریم.

وی همچنین خواستار مساعدت فرمانداری برای مناسب‌سازی مرکز برای کودکان و نوجوانان دارای نیاز ویژه (نابینا، ناشنوا، معلول جسمی حرکتی) شد.

گفتنی است در این دیدار مسوول حراست، کارشناس فرهنگی حوزه‌ی شهرستان بم و کارشناس روابط‌عمومی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =