کد خبر: 275318
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
بازدید 756
اکران پایان رویاها در سینماکانون

فیلم «پایان رویاها» به نویسندگی و کارگردانی محمدعلی طالبی در 6 سالن کانون پرورش فکری استان‌ سمنان از روز بیستم آذر اکران می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از اکران فیلم «پایان رویاها» در شش سالن سینماکودک این استان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان مدارس با هماهنگی قبلی، صبح‌ها می‌توانند در مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری گرمسار، مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه، مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان، مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری مهدی‌شهر و مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری شاهرود از این فیلم دیدن کنند و خانواده‌ها نیز بعد از ظهرها به تماشای این فیلم بنشینند.

جمال خاطرنشان کرد: پایان رویاها پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در آمد و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیاپاسفیک 2017 راه یافت.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان اظهار داشت: این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ی «عشقی بزرگ برای جهانیان» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

گفتنی است؛ این فیلم روایتگر داستان پسربچه‌ای است که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند. با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند؛ اما به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود. او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌کند، بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود و... .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =