بازدید از خانه پدری و زادگاه رئیس‌جمهور

قصه‌گویان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه‌ی پنج کشور از خانه پدری و زادگاه رئیس‌جمهور بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از بازدید قصه‌گویان بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه‌ی پنج کشور از خانه پدری و زادگاه دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور دولت تدبیر و امید در شامگاه دوشنبه ۱۳ آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: این بازدید با هدف معرفی استان سمنان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی شهرستان سرخه به‌ویژه زادگاه کودکی و نوجوانی رئیس‌جمهور انجام شد.

جمال اظهار داشت: در این بازدید علاوه بر قصه‌گویان و رابطان، مجید قناد هنرمند برجسته کشور، حسن دولت‌آبادی و محمد سیمزاری داوران جشنواره بیستم، مدیران کل استان‌های حوزه‌ی پنج و...، با شخصیت و زندگی دکتر حسن روحانی به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های علمی و سیاسی کشور و استان سمنان آشنا شدند.

وی در ادامه افزود: از سوی اعضای شورای شهر که در این برنامه مهمانان را همراهی کرده‌بودند درخصوص نصب پلاک ماندگار بر سردر خانه پدری رئیس جمهور در زادگاهش سرخه مطالبی بیان شد.

گفتنی است؛ اعضای شورای شهر سرخه در پیامی از مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان درخصوص فراهم کردن شرایط بازدید و سفر مهمانان استان به شهرستان سرخه و خانه پدری دکتر روحانی قدردانی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =