نشست ادبی «دو پنجره» با حضور خالق داستان «کنسرو غول»

مهدی رجبی با کتاب " کنسرو غول" مهمان اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در نشست ادبی دو پنجره خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، مهدی رجبی نویسنده کودک و نوجوان صبح روز شنبه ۲۵ آذر در جمع نوجوانان اردبیل، در برنامه نشست دو پنجره حاضرشده و به گپ و گفت و پرسش و پاسخ با آن‌ها در خصوص رمان "کنسرو غول" می‌پردازد.

وی در سفر خود در جمع اعضای نوجوان و مربیان ادبی علاوه بر نقد و بررسی کتاب"کنسرو غول" در جشن امضاء کتاب حضور خواهد یافت.

سفر مهدی رجبی به استان اردبیل از سری برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی است که به دعوت اداره کل کانون استان توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ترتیب یافته است.

مهدی رجبی، نویسنده کودک و نوجوان، در سال ۱۳۵۹ در خمین متولد شد. وی دارای مدرک لیسانس فیلم‌سازی و فوق‌لیسانس ادبیات نمایشی است. تابه‌حال ۱۵ اثر از او در حوزه کودک و بزرگ‌سال منتشرشده است. از آن جمله می‌توان به «فراموشان این زمستان»، «معمای دیوانه‌ کله‌آبی»، «یوناتارا گم‌شده»، «گریه نکنید مثل ابر باهار»، «خاطرات چوپان چاق»، «لولو شب‌ها گریه می‌کند»، «کنسرو غول» و «کابوس اسب» اشاره کرد.

ازجمله آثار داستانی او که جوایزی را به خود اختصاص داده‌اند، می‌توان به «تانگوی شبانه»، «این سرما مرا می‌کشد»، «فراموشان این زمستان» و «گریه نکن مثل بهار» اشاره کرد.

رجبی در کنار ادبیات داستانی کار فیلم‌نامه‌نویسی هم انجام می‌دهد که «مسافران خاک»، «ساحل سنگی»، «موج‌های گمشده»، «واهمه‌های ازلی»، «لابیرنت» و «ابر صورتی» ازجمله آن‌هاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =