بررسی فعالیت‌های علمی مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان

نشست تخصصی بررسی فعالیت‌های علمی مراکز فرهنگی هنری سیستان و بلوچستان با حضور کارشناس مسئول فعالیت‌های علمی کانون کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، نشست تخصصی بررسی فعالیت‌های علمی مراکز فرهنگی هنری استان با حضور کارشناس مسئول فعالیت‌های علمی کانون کشور برگزار شد.

در این نشست، که همکاران پژوهشگر کانون استان نیز حضور داشتند، گزارشی از انجام فعالیت‌های علمی و پژوهشی گوناگون در کانون ارایه شد.

همکاران بر این نکته تاکید داشتند که در سال‌های گذشته تلاش‌هایی صورت گرفته تا اعضا و مربیان با سادگی و لذت بخش بودن فعالیت‌های پژوهشی بیشتر آشنا شوند.

" پرسش " به عنوان مهم‌ترین قسمت چرخه‌ی پژوهش و ایجاد روحیه‌ی پرسشگری در اعضا بخش دیگری از فعالیت‌های واحد آموزش و پژوهش استان بود، که مهمان این نشست از آن آگاه شد.

در ادامه کارشناس مسئول علمی کانون ضمن تشکر از همکاران، برای انجام کارهای پژوهشی و فعالیت‌هایی که در این زمینه انجام داده‌اند، از بررسی فعالیت‌های مراکز کانون سخن گفت و در ادامه عنوان کرد: توجه به نیازهای پژوهشی امروز اعضای نوجوان و بازتعریف این فعالیت‌ها مورد توجه ویژه‌ی مسئولان کانون است.

سید حسن آقامحمدی در پایان سخنان خود افزود: استفاده از تجربه‌ی همکاران در استان‌ها و فعالیت‌هایی که انجام داده‌اند می‌تواند ما را برای رساندن این فعالیت به جایگاه واقعی آن یاری رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =