شادی دانش آموزان با حضور قصه گویان جشنواره در مدارس

توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی در میان دانش آموزان از جمله اهداف حضور قصه گویان کانون در مدارس بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، 10نفر از قصه گویان جشنواره هم زمان با برگزاری جشنواره منطقه ای قصه گویی به مدارس و هم چنین سرای سالمندان اصفهان رفتند و شادی را به کودکان و نوجونان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها هدیه دادند.

احیای سنت قصهگویی و توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی از جمله اهداف حضور قصه گویان در مدارس بود.

900 دانش آموز از دبستان های پاسدار اسلام، میراحمدی بهاران، حکمت و شهید مشکی شنونده قصه های خوب و شاد قصه گویان کانون بودند.

گفتنی است مرحله منطقه ای «بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی» به میزبانی کانون استان اصفهان در سه بخش مربیان کانون،قصه گویان رضوی و بخش آزاد در حال برگزاری است.

بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان استان هایی هستند که قصه گویان آن ها در این جشنواره حضور دارند. برگزیدگان این رقابت‌ که توسط محمد سیمزاری،  سید علی کاشفی خوانساری و حسن دولت آبادی به عنوان داوران جشنواره معرفی می شوند در بهمن سال ۱۳۹۶ در مرحله نهایی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور خواهند یافت.

این جشنواره در دو نوبت صبح و بعدازظهر در خیابان پروین،خیابان معراج،خیابان فجر 3،مرکز آموزشی- رفاهی فرهنگیان شماره 3 در حال برگزاری است.



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =