تجلیل از مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه در جلسه فصلی مدیران آموزشگاه‌های این شهرستان از مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، جلسه فصلی مدیران آموزشگاه‌های شهرستان سرخه با حضور محمد دستورانی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه، ابتدای جلسه از مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان و نگاه و توجه ویژه ایشان به کودکان و نوجوانان قدردانی و بر فعالیت‌های کانون پرورش فکری و آموزش غیر مستقیم مبتنی بر پرورش خلاقیت آن تأکید کرد.  

دستورانی در بخش دیگر سخنانش، همکاری خدیجه حمزه مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری سرخه با اداره آموزش و پرورش و تعامل سازنده وی با مدیران را درخصوص حضور دانش‌آموزان در کانون پرورش فکری و اجرای فعالیت‌های مؤثر و مرتبط با محتوای درسی آنها، شایسته تقدیر دانست.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان نیز ضمن خیرمقدم به مدیر آموزش و پرورش سرخه و مدیران آموزشگاه‌های این شهرستان، از حضور در جمع آنها ابراز خرسندی و با اشاره به قدمت ۵۰ساله‌ی کانون پرورش فکری، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری مکمل فعالیت‌های نظام آموزشی و مهم‌ترین وظیفه‌ی آن ارتقای سطح خلاقیت‌هاست.

جمال با بیان اینکه مربیان در طرح کانون‌مدرسه به هیچ وجه قصد تدریس دروس مدارس را ندارند؛ بلکه فعالیت‌های همیشگی خود را انجام می‌دهند، اظهار داشت: هدف اصلی از اجرای موفق این طرح، آشنایی بیشتر معلمان با شیوه‌های غیر مستقیم ارائه مفاهیم درسی به دانش‌آموزان از یک‌سو و معرفی و علاقه‌مند کردن دانش‌آموزان مدارس به فعالیت‌های کانون و استمرار و پایداری عضویت داوطلبان و علاقه‌مندان از سوی دیگر است.

گفتنی است در ادامه‌ی جلسه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه با اهدای لوح سپاس از مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان و مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری شهرستان سرخه تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =