کد خبر: 275867
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶
بازدید 1914
برگزیدگان استانی طرح کتاب و کتاب‌خوانی معرفی شدند

برترین‌های طرح کتاب و کتاب‌خوانی در مراکز فرهنگی هنری کرمان معرفی شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، این طرح با هدف ترویج و توسعه‌ی فرهنگ مطالعه در میان کودکان و نوجوانان در طول تابستان و پاییز ۹۶ در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان برگزار شد.

طرح کتاب و کتاب‌خوانی، در دو بخش مربیان و اعضای مراکز در ۴ قالب طراحی پوستر، معرفی کتاب مجازی، طرح‌های کتاب‌خوانی و اقدام پژوهی برگزار شد.

در مجموع ۱۸ طرح پوستر، ۵ اقدام‌پژوهی، ۳۹ طرح کتاب‌خوانی و ۲۸ معرفی کتاب از مراکز فرهنگی هنری کانون استان به ,واحد آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کرمان ارسال و داوری شد.

بنا بر این گزارش، در بخش اقدام پژوهی(ویژه مربیان) اعظم صابری مربی مسوول و صدیقه چاهخویی مربی فرهنگی مرکز انار رتبه برگزیده این بخش را بدست آوردند.

در همین حال، طرح‌های " بازی‌دون" اثر نجمه‌خاتون خداترس، فائزه خسروی و مریم احمدی از مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک بردسیر،   " کتاب، بازی، فکر، جایزه" اثر فاطمه زمانی از مرکز شماره ۲ رفسنجان، " کتاب و بازی" معصومه جهانبانی از مرکز عنبرآباد، " معرفی کتاب‌های علمی" مهین دستوری از کانون پاریز، " دیدار با یک دوست" مریم جهانشاهی از مرکز عنبرآباد به عنوان طرح‌های برگزیده در بخش شیوه‌های کتاب‌خوانی(ویژه مربیان)  انتخاب شدند.

در بخش طراحی پوستر(مربیان) مریم محمدی مربی هنری مرکز شماره ۲ راور عنوان برتر را کسب کرد.

در بخش طراحی پوستر(اعضا)، حسین خواجویی از مرکز شماره ۲ راور و کیمیا اسماعیلی از مرکز شماره یک راور با مربی‌گری مریم محمدی، آتنا دوراندیش، کیانا رضازاده، آرزو اسماعیلی از مرکز شماره ۵ کرمان، ژاله جهانشاهی، هلیا طالبی‌زاده، رویا عبدالرزاقی، هما عبدالرزاقی و نرگس کامیابی از مرکز شماره ۳ کرمان به مربی‌گری افسانه کرمی رتبه برگزیده این بخش را از آنِ خود کردند.

در بخش معرفی کتاب مجازی، "درخت شکلات" با معرفی زینب نخعی و مبینا سیستانی، " مزرعه گل‌های آفتاب‌گردان" فاطمه اسدی، ضحی خسروی و زهرا رحیم‌زاده، " یک عالم مداد رنگی" امیرحسین جهانشاهی و قائم آفرین، " ماهِ من ماهِ ما" زهره رحیم‌زاده، با مربی‌گری نجمه خاتون خداترس از مرکز شماره یک بردسیر، " لطفا چراغ را روشن بگذار" پویا لشکری و محمدپارسا خسروی، " قصه‌های سروته"  زهره رحیم‌زاده، ساجده حسین‌پور، خاطره سیستانی، فاطمه‌السادات سینی با مربی‌گری فائزه خسروی از مرکز شماره یک بردسیر به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، برگزیدگان استانی  طرح کتاب و کتاب‌خوانی در آینده نزدیک طی مراسمی تجلیل می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =