برنامه‌های مراکز کانون آذربایجان شرقی به مناسبت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

مدیر کل کانون استان از برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون به مناسبت سالروز 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی هاد یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تاکید کرد: در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با اهمیت این مناسبت مهم برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در قالب کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مرکز کانون استان برگزار می‌شود.

وی افزود: کانون استان بیش از پیش از این نیز به منظور بزرگداشت این مناسبت مهم اقدام به تولید سرود میثاق با ولایت کرده است که توسط اعضای مجتمع کانون تبریز اجرا شده است.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در عین حال تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده کودکان و نوجوانان استان از فراخوان ادبی « فرزندان ولایت » کتابچه‌ای به همین عنوان مشتمل بر آثار برگزیده این فراخوان آماده چاپ می‌باشد.

گفتنی است « فرزندان ولایت » عنوان فراخوان ادبی است که این فراخوان همزمان با سالروز حماسه ۹ دی در سال 95، منتشر شده بود و در آن از نوجوانان علاقه‌مند خواسته‌شد تا آثار ادبی خود را در قالب دلنوشته، شعر و قطعات ادبی خطاب به مقام معظم رهبری ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =