نمایش عروسکی «کلبه مهربونی» در بهبهان روی صحنه می‌رود

نمایش عروسکی «کلبه مهربونی» جدیدترین نمایش ساخته شده در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در بهبهان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، «کلبه مهربونی» نمایش تولید شده به کارگردانی نسرین بازیانی از 10 دی‌ماه به مدت 20 روز در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان واقع در محوطه پارک شریف نیا، پشت پمپ‌بنزین برای دانش آموزان مدارس اجرا خواهد شد.

کارگردان این نمایش پیرامون تئاتر عروسکی «کلبه مهربونی» گفت: داستان این نمایش از کتاب مهمان‌های ناخوانده فریده فرجام اقتباس شده است و به ماجرای پیرزن مهمان‌نوازی می‌پردازد که از هر حیوانی که سرزده به خانه‌اش می‌آید به گرمی پذیرایی می‌کند.

بازیانی در ادامه به عوامل اجرای این نمایش اشاره کرد و افزود: فاطمه حسن نسب و نسرین بازیانی سازندگان عروسک این نمایش هستند و شیوا صبوریان، نیاز شکری و نسرین بازیانی مسئولیت عروسک‌گردانی این نمایش را بر عهده دارند.

کارگردان تئاتر عروسکی «کلبه مهربونی» یادآور شد: آهنگ ساز این نمایش عروسکی نیز محمد آغاجاری است و طرحی صحنه این نمایش را ناهید مهرانفر انجام داده است.

گفتنی است: نمایش عروسکی «کلبه مهربونی» از 10 الی 30 دی‌ماه 1396 همه‌روزه در ساعت‌های 9، 10 صبح و 13 بعدازظهر ویژه‌ی مدارس در سالن نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک بهبهان به روی صحنه خواهد رفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی جهت دیدن این نمایش با شماره تلفن 09163712416 که از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شده است تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =