پودمان آموزشی « نمایش خلاق » ویژه مربیان فرهنگی مراکز کانون در حال برگزاری است

هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون آذربایجان شرقی از برگزاری دوره « نمایش خلاق » ویژه مربیان مراکز کانون آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی یوسف‌زاده اهداف کلی برگزاری پودمان آموزشی « نمایش خلاق » را انتقال مفاهیم فرهنگی، تربیتی و ارزش‌های اخلاقی از طریق نمایش خلاق و ایجاد تنوع و نشاط در برنامه‌ها و پرورش خلاقیت مخاطبان عنوان کرد.

یوسف‌زاده افزود: شرکت کنندگان در این پودمان آموزشی با روش‌های نمایش خلاق در انجام وظایف و اهداف شغلی و همچنین بهره گیری از این فعالیت جهت جذب و پایدارسازی اعضاء آشنا می‌شوند.

مدیر کل کانون آشنایی با اهداف « نمایش خلاق »، کاربردهای آموزشی و پرورشی نمایش خلاق، مراحل اجرای یک نمایش خلاق، نقد و ارزیابی نمایش خلاق و مقایسه نمایش خلاق با تئاتر کودکان را از اهداف رفتاری این پودمان آموزشی برشمرد.  

پودمان آموزشی « نمایش خلاق » با حضور ۳۴ نفر از مربیان مراکز کانون استان و به مدت ۲۴ ساعت آموزشی در مرکز آموزش کانون استان آذربایجان شرقی واقع در مرکز شماره ۲ کانون تبریز از تاریخ ۱۶ دی‌ماه آغاز و تا ۱۸ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. حسین فدایی‌حسین نمایشنامه نویس و پژ.هشگر تئاتر، تدریس این پودمان آموزشی را به عهده دارد.

گفتنی است کانون آذربایجان شرقی در طول سال دوره‌های مختلفی را برای مربیان، مربیان مسئول و کارکنان ستادی خود برگزار می‌کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =