جشنواره کودک در بندرعباس برگزار شد

جشنواره کودک با همکاری کانون پرورش فکری و موسسه خلیج فارس جهت حمایت از کودکان سرطانی در هتل همای بندرعباس برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، این برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان و موسسه خیریه ساحل خلیج فارس و با حضور پرشور مردم و خیرین در هتل همای بندرعباس برگزارگردید.

 ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان در این باره گفت: این برنامه در ۲ بخش کارگاه های ویژه‌ی کودکان، نوجوانان و والدین و غرفه‌های فروش مواد غذایی و صنایع دستی به نفع کودکان سرطانی از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب برگزار شد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: کارشناسان و مربیان کانون در این جشنواره با برگزاری کارگاه‌های مختلف" عروسک سازی با نمد، ساخت ساعت آفتابی، نوشتن خلاق، نقاشی روی سنگ، سفالگری، نمایش عروسکی تئاتر کوچک لحظه‌های شادی را برای بچه خلق کردند.

همچنین در این جشنواره جمال الدین اکرمی نویسنده ی مطرح کودک و نوجوان هدایت کارگاه های نمایش نوجوان و کارگاه بازی را برای والدین عهده دار بود، که درپایان جشنواره از اکرمی به عنوان خالق آثار خوب برای کودکان ونوجوانان تقدیر شد.

مدیر کل کانون هرمزگان اهداف کانون از مشارکت با این موسسه را، توجه به حقوق کودکان ومعطوف کردن نگاه بزرگسالان، مشاوره به والدین وتوجه به لزوم گفتگو با کودکان و کتاب خوانی و بازی کردن با آنان در راستای رشد شخصیتی آن‌ها، طراحی کارگاه‌های کارشناسی و جذاب فرهنگی هنری و ادبی برای معرفی هر چه بهتر کانون به مخاطبین اعلام کرد.

گفتنی است این جشنواره‌ی اردویی و جذاب که با حضور والدین، کودکان ونوجوانان برگزارشد روز پرخاطره‌ای را برای آن‌ها رقم زد و درآمد حاصل از این جشنواره برای ساخت بیمارستان تخصصی خون کودکان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =