کد خبر: 276724
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
از برگزیدگان سوگواره ماه به روایت آب تقدیر شد

طی مراسمی از برگزیدگان سوگواره ماه به روایت آب در مرکز شماره یک اسفراین تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، برگزیدگان سوگواره «ماه به روایت آب» که از سوی مرکز اسفراین به مناسبت ایام محرم برگزار شده بود معرفی شدند.

زهره عباس آبادی مسئول  مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اسفراین و دبیر سوگواره« ماه به روایت آب» با بیان این مطلب گفت: این سوگواره همزمان با ایام محرم و صفر و در 5 بخش شعر،داستان،عکس،نقاشی و نماهنگ برگزار شد.

وی با بیان این که  در اولین دوره این مسابقه شاهد مشارکت تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان بودیم افزود:  این امیدواری وجود دارد که که با گسترده شدن این مشارکت در سال های اینده شاهد رقابت های جدی  تری در زمینه باشیم.

در مراسم اختتامیه این سوگواره که همزمان با دهه فاطمیه و در اولین روزدهه مبارک فجر برگزار شد در بخش داستان نوجوان نفیسه رمضانپور،در بخش شعر نوجوان مبینا جوان،در بخش داستان کودک سارا پوشیده ، بخش آواهای عاشورایی محمد حسین طیبی و امیر مهدی رحمتی،بخش نقاشی دیانا دلشاد و شیرین صحت زاده ، و در بخش عکس محسن ارغیانی و فاطمه لطفی عناوین برگیزده را از آن خود کردند.

سوگواره «ماه به روایت آب » با اجرای نفرات برگزیده و نمایش عکس ها و نقاشی های منتخب و اهدای جایزه در سالن آمفی تئاتر مرکز شماره یک اسفراین به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =