اختصاص بخش قابل توجهی از اعتبارات عمرانی استان به مراکز فرهنگی هنری ایرانشهر

مدیرکل کانون استان در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اختصاص ۴۰% از اعتبارات عمرانی استان به مراکز فرهنگی هنری حوزه‌ی ایرانشهر خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان در جشن سالگرد پیروزی انقلاب مراکز فرهنگی هنری ایرانشهر حضور یافت.

مدیرکل کانون استان با تبریک فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب به مربیان، اعضا و دیگر مهمانان حاضر در جشن گفت: ملت ایران این پیروزی بزرگ را پس از تحمل رنج‌های فراوان به دست آورد و مسیری پر فراز و نشیب را برای رسیدن به بهمن ۱۳۵۷ پیمود.

معصومه هادی در ادامه با اشاره به رهبری هوشمندانه‌ی امام خمینی(ره) در جریان پیروزی انقلاب عنوان کرد: سیل خروشان مردم هر کجا به صخره‌ای برمی‌خورد، با اعتماد به راهنمایی‌های رهبر انقلاب از میان همه‌ی سختی‌ها راه خود را پیدا می‌کرد تا سرانجام با سربلندی و اقتدار به پیروزی رسید.

مسئول کمیته‌ی کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر هم‌چنین افزود: دشمنان انقلاب که از این پیروزی خشنود نبودند با پدید آوردن مشکلات فراوانی چون به شهادت رساندن بسیاری از بزرگان و دانشمندان انقلاب سعی کردند مردم را از انقلاب مایوس کنند، اما نه تنها ترورها بلکه تحمیل جنگ هم موجب عقب نشینی مردم نشد و آنان را در ادامه‌ی راه درستشان مصمم‌تر کرد.

وی سپس گفت: مردم چهل سال است که با همه‌ی توان در صحنه حضور دارند و با وجود تغییر شکل مبارزه‌ی دشمنان از رویارویی مستقیم به جنگ نرم که سعی در ایجاد روحیه‌ی بی اعتمادی به مسئولان و نا امید کردن مردم را دارند، مردم با حضور معنادار در همه‌ی صحنه‌ها و با اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در همه‌ی عرصه‌ها پیروز هستند.

هادی در بخش دوم سخنان خود ضمن ارایه‌ی گزارشی از پیگیری‌ها برای دریافت اعتبارات عمرانی مراکز خاطرنشان کرد: با تلاشی که در این بخش صورت گرفت و با همت مسئولان استان این بودجه به کانون اختصاص داده شد و در این میان به دلیل شرایط ویژه، درصد بیشتری از این اعتبارات به مراکز فرهنگی هنری حوزه‌ی ایرانشهر اختصاص یافت.

مدیرکل کانون در پایان از تلاش‌های همکاران در زمینه‌ی پیشبرد اهداف و اجرای فعالیت‌های کانون در مراکز قدردانی کرد.

در بخش پایانی این ویژه برنامه از اعضایی که در جریان برگزاری جشن دهه‌ی فجر فعالیت کرده بودند، تقدیر شد.

در این ویژه برنامه علاوه بر همکاران مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک و دو ایرانشهر، بمپور، سرباز، دلگان و بزمان، مسئولانی از آموزش و پرورش، شهرداری و تاکسیرانی حضور داشتند.

قابل ذکر است مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک و دو ایرانشهر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب ویژه برنامه‌ای شامل سرود، دکلمه و اجرای نماهنگی از فعالیت‌های مراکز برگزار کردند.

گفتنی است مدیرکل کانون و همکاران از نمایشگاه آثار اعضا و مربیان در مراکز شماره‌ی یک و دو ایرانشهر بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =