سی‌ونه بهار انقلاب با دستان کودکان و نوجوانان مینودشتی در قالب نشریه دیواری روایت شد

کودکان و نوجوانان شهرستان مینودشت با هدایت‌گری مربیان کانون پرورش فکری اقدام به ساخت نشریه‌دیواری به طول ۳۹ متر به مناسبت سی‌ونهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، به گفته‌ی سیدفائزه حسینی مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون مینودشت، در این برنامه که طی فراخوانی توسط مرکز اعلام شده بود، ۵۵۰ اثر از سوی دانش‌آموزان مینودشتی به دبیرخانه ارسال گردید که پس از داوری، تعداد ۳۸۰ اثر به عنوان منتخب معرفی شده که با همکاری کودکان و نوجوانان و صاحبان اثر و با حضور مسئولان و عده کثیری از خانواده‌ها در سالن فرهنگی سیدمنصور این شهرستان نصب گردید.

لازم به توضیح است که این نشریه‌دیواری که با موضوع انقلاب و به مناسبت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به طول۳۹ متر تهیه شده بود همراه با پخش زنده برنامه‌ی تلوزیونی "باکاروان انقلاب" از شبکه گلستان به سمع و نظر علاقه‌مندان رسید.

نمایشی مهیج از پرتاب موشک‌های آبی و بادی توسط نوجوانان مینودشتی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مینودشت اقدام به برپایی جشنواره پرواز موشک‌های آبی و بادی نمود.

در این جشنواره که با حضور مسوولان شهرستانی و با مشارکت آموزش و پرورش برگزار شد، نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های علمی با پرتاب موشک‌های آبی و بادی یک روز خاطره‌انگیز را تجربه نمودند.

این جشنواره در دو بخش ساخت موشک با همراهی مربیان کانون و پرتاب موشک‌ها برگزار شد و دانش‌آموزان تعداد ۳۹ موشک را به مناسبت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به آسمان پرتاب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =