انجمن ادبی کانون خوزستان در دوازدهمین نمایشگاه کتاب برگزار شد

دومین جلسه انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان با عنوان "نردبانی از ستاره " با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، انجمن ادبی کانون پرورش فکری خوزستان دومین جلسه‌ی خود را در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان تحت عنوان "نردبانی از ستاره " برگزار کرد.

غلامرضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری در این نشست با تأکید بر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی و لزوم پرداختن بیشتر به این مقوله مهم گفت: کودکان اساس و بنیان جامعه‌اند و متولیان فرهنگ باید با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی این قشر به سمت مطالعه کتاب تشویق کنند.

وی ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را یکی از رسالت‌های بزرگ مربیان فرهیخته‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به‌عنوان یکی از نهادهای متولی تشویق بچه‌ها به مطالعه کتاب برشمرد و تأکید کرد: کانون پرورش فکری همواره با انجام فعالیت‌های کتاب محور در پرورش و تعالی فرزندان ایران‌زمین نقشی چشمگیری داشته و در الفت آنان با کتاب و دانش‌اندوزی به تلاشگری پرداخته است.

در این نشست ادبی که با حضور علیرضا شکرریز و فردین کوراوند شاعران خوزستانی برگزار شد؛ مربیان و اعضا ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز به شعرخوانی پرداختند.

در حاشیه این نشست ادبی از وانیا نادری نسب مؤلف کتاب "داستان‌های نورا" عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، نشست ادبی "نردبانی از ستاره " قرار بود با حضور بابک نیک طلب نویسنده کودک و نوجوان  برگزار شود که به دلیل مشکلات جوی و کنسل شدن پرواز، وی در این نشست حضور نداشت.

گفتنی است: نشست‌های انجمن ادبی کانون پرورش فکری با مسؤولیت محدثه الماسی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هر دو هفته یک‌بار در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =