کارگاه آموزشی " کار، اخلاق، ضوابط اداری " در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

کارگاه آموزشی " کار، اخلاق، ضوابط اداری " ویژه‌ی همکاران رسته‌ی خدمات در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، کارگاه آموزشی " کار، اخلاق، ضوابط اداری " در کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، که با هدف آشنایی همکاران با شرح وظایف، کار و اخلاق اداری برگزار شد، مهارت‌های ارتباطی، تشریفات اداری، اهمیت ورزش و شادی در محل کار، آداب معاشرت حرفه‌ای، سلامتی، بهداشت و زیبایی شناسی محیط کار به همکاران رسته‌ی خدمات ارایه شد.

گفتنی است در این کارگاه ۱۶ ساعته از استادان مجرب و متخصص بهره گرفته شد و در بخشی از آن، کارشناسان کانون هم در ارتباط با حوزه‌ی کاری خود، مطالبی را ارایه کردند.

در آیین اختتامیه‌ی این کارگاه مدیرکل کانون استان با اشاره به اهمیت آموزش در بالا بردن کیفیت کار در محیط‌های فرهنگی گفت: بالا بردن سطح مهارت‌ها همواره مورد توجه مسئولان بوده و در همین راستا شرایطی فراهم شد تا همکاران بتوانند در این کارگاه دانش و مهارت خود را ارتقا دهند.

معصومه هادی در ادامه افزود: پیشرفت کانون نیازمند مهارت‌ها و شایستگی‌های شماست و در این مسیر " نگرش مثبت به زندگی " می‌تواند ما را برای ارایه‌ی خدمات بهتر به کودکان و نوجوانان آماده‌تر کند.

وی سپس با تشکر از برنامه ریزان و تلاشگران برای برگزاری این دوره خاطر نشان کرد: زمانی می‌توانیم به نتیجه‌ی مطلوب برسیم که همه‌ی تعامل‌های اجتماعی در کنار هم قرار گیرند.

هادی در بخش دوم سخنان خود از همکاران خواست پیشنهادها و انتقادات خود را در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی بیان کنند.

در پایان از همکاران شرکت کننده در دوره و تعدادی از فعالان بخش نماز با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =