استقبال از نمایشهای صحنه ای سینما کودک کانون در شهرکرد

دو هزار 600 کودک در استان طی ماههای دی و بهمن سال جاری از 4 نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون استان چهار محال و بختیاری: سید طالب هاشمی خواه مسئول هنر های نمایشی کانون استان از بازدید دو هزار و 600 نفر از کودکان  و خانواده هایشان از 4 نمایش اجرا شده بر روی صحنه سینما کودک کانون خبر داد.

وی با اشاره به اینکه طی ماههای دی و بهمن سال جاری 4 نمایش با عنوان های، خورشید های مهربان به کار گردانی  محمد رضا لله گانی، روباه دم زنگوله به کار گردانی علی اسکندری، بیچاره سهراب به کار گردانی بهزاد ترابیان و اکران فیلم پایان رویاها به کار گردانی محمد علی طالبی بر روی صحنه رفته است افزود: بزودی نمایشهای دیگری نیز از تولیدات بخش هنر های نمایشی کانون بر روی صحنه خواهد رفت.

مسئول هنر های نمایشی کانون استقبال خوب از این نمایشها را مهیا بودن بستر اجتماعی جهت اجرای برنامه های نمایشی برای گروههای سنی کودکان و نوجوانان بیان کرد و افزود: با علم به اینکه تئاتر مادرهنرهاست یعنی تمامی هنرها از جمله نقاشی، نور پردازی، طراحی، حجم سازی،  موسیقی، رنگ شناسی و ... در آن به کار می رود  برای کودکان از حساسیت های خاصی برخوردار است و پیامدهای مثبتی برای انان به همراه دارد.

گفتنی است نمایش یوسف کنعان به کارگردانی رضا علوی نیز در مرحله ی بازبینی برای اجرا بر روی صحنه سینما کودک کانون است که از نیمه دوم اسفند ماه اجراهای خود را آغاز می کند و تا بهار 97 ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =