بکوشیم خاطره خوش از خودمان برجای بگذاریم

مدیرکل کانون کرمان در جمع مسوولان و مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی هنری گفت: فرصت‌های با هم بودن را غنیمت بشماریم، بکوشیم تا دلهایمان را صاف و خالی از کینه کنیم و از خودمان خاطره خوش به جا بگذاریم.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مربیان مسوول و مربیان فرهنگی مراکز فرهنگی هنری کانون کرمان در مشهد مقدس، ویژه‌برنامه شبانگاهی در هتل محل اقامت مربیان برگزار شد.

محسن روحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان در این برنامه با بیان این‌که شکرگزار و قدردان فرصت‌های با هم بودنمان باشیم ، گفت: با عنایت امام رضا(علیه‌السلام) و اشتیاق همکاران برای سومین سال متوالی دوره آموزشی مربیان در مشهد مقدس برگزار شد و بایستی بابت فراهم شدن این فرصت ارزشمند خدا را شکرگزار باشیم و این لحظات باهم بودن را غنیمت شمرده و قدر بدانیم.

روحی افزود:بی تردید فضای آموزشی متفاوت و متنوع و زیارت امام رضا (علیهالسلام) برکات زیادی به دنبال دارد تا علاوه بر رفع خستگی سالانه  همکاران،  برای شروع سال جدید با انرژی بیشتری تلاش کنیم و با تمام توان  در جهت پرورش کودکان ونوجوانان قدم های محکم تری برداریم.

نوسازی ۳ مرکز فرهنگی هنری کانون کرمان تا پایان سال ۱۴۰۰

روحی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح سند راهبردی و برنامه‌ی ۵ ساله کانون پرورش فکری کرمان پرداخت و خاطر نشان کرد: سیاست های کاری بایستی با اهداف و برنامه‌های پیش‌بینی شده در برنامه مدون منطبق شود و به زودی پوستری که گویای برنامه‌های کانون تا سال ۱۴۰۰ است تهیه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که اهداف کمی و کیفی تعیین و بر اساس آن اهداف، برنامه‌ها در هر حوزه مشخص است، اظهار داشت: توسعه‌ی  مراکز فراگیر، ثابت و سیار اولویت بندی شده است وبا تامین اعتبار تخصیص یافته  دومین مرکز فرهنگی هنری کانون در سیرجان تا سال ۱۳۹۸ به بهره برداری می رسد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با اشاره به این‌که ۱۵ مرکز با قدمت بالای ۵۰ سال که امکان مقاوم سازی آن نیست در اولویت بازسازی قرار دارد،یادآورشد: تا سال ۱۴۰۰ مراکز راور یک، جوپار، چترود و یا شهداد نوسازی می شود.

این مسوول افزود: درشهرستان کرمان ۱۴ مرکز وجود دارد که ۶ مرکز در شهر کرمان و مابقی در حوزه های اطراف هستند و به دنبال محقق شدن اختصاص بودجه برای تعمیر و تجهیز مراکز حومه کرمان نیز هستیم.

روحی در همین حال به اقدامات انجام شده در حوزه‌ی رفاهی اشاره و خاطر نشان کرد: سوئیت های مجتمع کانون برای استفاده همکاران تعمیر و تجهیز شده است و به زودی نیز یک سوئیت در منطقه سیرچ کرمان آماده بهره برداری می شود.

وی در ادامه، تقدیر و پاسداشت تلاش همکاران را یک رسم خوب در کانون کرمان برشمرد و گفت :امیدواریم این سنت خوب در سال‌های آتی نیز همچنان ادامه پیدا کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان با بیان این‌که هر کار خوبی که در مراکز انجام می دهید خداوند میبیند و پاداش می دهد، تصریح کرد:مهربانی وخوبی هیچ گاه از بین نمی رود و نتیجه هر کار خوب و یا بدمان به خودمان نیز برمی‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =