دست‌سازه‌های اعضای کانون پرورش فکری در دانشگاه سمنان

نمایشگاهی از دست‌سازه‌های اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از برگزاری نمایشگاه دست‌سازه‌های اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری این استان همزمان با دومین جشنواره کارآفرینان برتر در محل دانشگاه آزاد اسلامی سمنان خبر داد و گفت: در این جشنواره که به‌همت دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان سمنان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اجرایی ازجمله کانون پرورش فکری برگزار شد، جمعی از مسئولان، مدیران و صاحب‌نظران عرصه تولید و دانشگاه استان، از این نمایشگاه بازدید کردند.

جمال، هدف از برپایی نمایشگاه را معرفی کانون پرورش فکری، شناسایی توانایی‌های فردی و مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی کسب و کار، گسترش همکاری و ارتباط با صنعت و دانشگاه، تقویت روحیه نوآوری و تفکر کارآفرینی در کودکان و نوجوانان، عنوان و بر ترویج و گسترش فرهنگ کار و کارآفرینی به‌ویژه در سنین کودکی و نوجوانی تأکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، تضمین حیات و بقای کشور را نیازمند نوآوری، ابداع و خلق محصولات و خدمات جدید دانست و گفت: کارآفرینی فرآیند یا مفهومی است که در طی آن فرد کارآفرین با ایده‌های نو، خلاق و شناسایی ظرفیت‌های جدید با روش‌ها و ابزار به خلق محصولی نو مبادرت می‌ورزد.

فروهر معدنی کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری که در نمایشگاه حضور داشتند، اظهار داشت: تعداد ۱۰۰ اثر برگزیده اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در قالب نمایشگاهی در معرض دید مسئولین قرار گرفت و حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری ضمن بازدید از آثار اعضا و ابراز خرسندی از نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی بین مخاطبان کودک و نوجوان از زحمات مدیرکل، کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ سخنرانان جشنواره در بخش‌های مختلف به بیان دیدگاه‌های خود درباره موضوع کارآفرینی و لزوم توسعه فرهنگ کارآفرینی در کشور پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =