ویژه برنامه رو درختکاری در مراکز شاهین شهر و آران و بیدگل کانون

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، هم زمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری ویژه برنامه " همیاران طبیعت" با همراهی کودکان و نوجوانان و مسوولین شهری در مرکز فرهنگی هنری شاهین شهر برگزار گردید.

مسوول مرکز کانون با توجه به اجرای طرح یاوران طبیعت در طول سال 96 ضمن گرامیداشت این روز، نکاتی را پیرامون اهمیت منابع طبیعی آب، هوا و... به عنوان ثروت هایی ارزشمند در نگهداری زمین اشاره کرد و از بچه ها خواست تا با هدف قدردانی از نعمت های خدا دل نوشته های خود را برای طبیعت به یادگار بگذارند. برگزاری ایستگاه نقاشی طولی با موضوع طبیعت، اجرای نمایش من زمین را دوست دارم، دکلمه خوانی،سرود، مسابقه و اهدا کارت همیاران طبیعت از جمله برنامه های بود که به این مناسبت در مرکز کانون برگزار شد.

هم چنین در همین روز مرکز آران و بیدگل نیز برنامه ای را با حضور اعضای مرکز و مسوولین شهر آران برگزار کرد. در این مراسم از زحمات و حمایت های شهرداری در زمینه حفاظت از محیط زیست قدردانی شده و لوحی با امضای نوجوانان و مربیان مرکز به شردار شهر هدیه داده شد. همچنین هدایایی با محوریت چوب و درخت که درمرکز آماده شده بود، تقدیم  کارگران پرتلاش شهرداری گردید.

اجرای سرود، کارگاه هنری خراش با موضوع درخت کاری و کارگاه کاردستی با موضوع حفاظت از محیط زیست از دیگر برنامه های اجرا شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =