کد خبر: 277677
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
بازدید 949
تجلیل از کارکنان ستادی کانون سمنان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در جلسه شورای اداری به مناسبت روز زن از کارکنان این اداره‌کل قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در جلسه شورای اداری این استان، ضمن تبریک میلاد عصاره خلقت، حضرت فاطمه‌زهرا(س) و روز زن و آرزوی شفاعت قطعی و متقن بزرگ‌بانوی اسلام، از کارکنان ستادی با هدیه‌ای قدردانی کرد.

جمال در ابتدای سخنانش، با اشاره به کتاب «فاطمه، فاطمه است» نوشته‌ی علی شریعتی اظهار داشت: این گویاترین عبارتی است که می‌توان برای توصیف یک فرا قهرمان زن بکار برد و در عین حال مبهم است؛ چراکه فاطمه بودن یک خاصیت منحصر بفرد است و وقتی این خاصیت شناسانده شود، روح تمام زنان و مادران رنگی دیگر می‌گیرد. رنگ انسانیت، حق‌جویی، مهر و همه خوبی‌هایی که می‌توان در وجود اشرف مخلوفات الهی یافت.

وی در ادامه افزود: بر ما به عنوان یک مسلمان، واجب است که از سیره و روش آن بانوی بزرگ الگوبرداری کرده و رفتار و کردار ما در جایگاه یک مادر و زن موفق همانند ایشان باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، جایگاه زنان در جامعه را یکی از نقش‌های برجسته‌ای دانست که نصیب شخص می‌شود و بر سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به‌خصوص مادران تأکید کرد.

در پایان مراسم، مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با تقدیم هدیه‌ای به رسم یادبود از کارکنان ستادی، قدردانی و تجلیل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =