پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان به بانوان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در پیامی فرا رسیدن میلاد بزرگ بانوی اسلام، بزرگداشت روز زن و مقام مادر را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در پیامی سال‌روز ولادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و همچنین بزرگداشت روز زن و مقام مادر را به بانوان کانون پرورش فکری استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

در آستانه فرا رسیدن عید باستانی نوروز و دمیدن بهار طبیعت، فضای زندگی و روابط انسانی به شمیم خوش ولادت باسعادت بانویی معطر می‌شود که اسوه‌ی مهر و عطوفت و الگوی اندیشه، پایداری و ایمان برای تمامی مردان و زنان مؤمن در هر گوشه‌ای از این جهان است تا در پرتو مهربان طلوع آن شمس پاکی‌ها، آسمان وجودمان را یک‌بار دیگر با  اندیشه فاطمی تطهیر و روشن کنیم.

امروز ام‌ّابیهای رسول، چشم بر جهان می‌گشاید تا به برکت وجود کبریایی خویش، دریچه‌ای از تعالی و کمال را فراروی همگان قرار دهد تا آنجا که از گذر آن، بانوان پاک‌سرشت و دختران فرهیخته‌ی این مرز و بوم با تمسک به حضرت زهرای مرضیه«سلام‌الله‌علیها» بهترین نمونه‌های زن پرهیزگار برای جهانیان باشند و چه زیباست که سلاله‌ای از مادر سادات در همین روز متولد می‌شود که با انقلاب اسلامی خود، ایران را سرافراز و ‌بار دیگر سرشار از عطر تشیع می‌کند.

خدا را شاکرم که  فرصتی دست داد تا به نوبه‌ی خود این روز فرخنده را به شما بانوان ولایت‌مدار و فاطمی تبریک گویم و آرزو دارم تحت عنایت منجی عالم«عج» در مسیر هدایت و رهروی مادر سادات، سربلند و مؤفق باشید.

در پایان از خداوند منان برای تمامی خواهران و مادران ایران اسلامی به‌ویژه بانوان شاغل و بازنشسته و همسران کارکنان کانون پرورش فکری استان سمنان، توفیقات روزافزون در عرصه‌ی کار و تلاش و پرورش نسل‌هایی توانمند و فرهیخته مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =