مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان از کتابخانه‌ی شهید کفعمی زاهدان بازدید کرد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در راستای شرکت در طرح " کتابخانه گردی " از کتابخانه‌ی شهید کفعمی زاهدان بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان از کتابخانه‌ی شهید کفعمی زاهدان بازدید کرد.

معصومه هادی در این بازدید که با حضور رییس اداره‌ی کتابخانه‌های عمومی شهرستان زاهدان و همکارانشان همراه بود، در سخنانی کوتاه ضمن تبریک سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌ها به رسالت مشترک کانون و این نهاد فرهنگی اشاره کرد و گفت: باید شرایطی فراهم کنیم تا مخاطبان تشنه‌ی کتاب و کتابخوانی شوند و اگر این اتفاق در حوزه‌ی کودک و نوجوان همراه با هنر و بازی باشد ماندگارتر خواهد شد.

مدیرکل کانون استان در ادامه از بخش‌های مختلف کتابخانه بازدید کرد و در پایان با اهدای لوح و هدیه از تلاش‌های فعالان فرهنگی تقدیر کرد.

گفتنی است طرح " کتابخانه گردی " هم‌زمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی(۱۷ اسفند) در سراسر کشور در حال اجراست که در این طرح مردم، مسئولان و دوستداران فرهنگ و هنر و رسانه در کتابخانه‌های عمومی حضور می‌یابند و علاوه بر آشنایی با خدمات کتابخانه‌ها و کتابداران می‌توانند عضو این کتابخانه‌ها شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =