ارتقای کیفی و کمی خدمات‌رسانی در سال ۹۶ حاصل تلاش و همت کارکنان و مربیان است

عبدالرحیم سیفی در جشن خانوادگی پایان سال کانون پرورش فکری گفت: ارتقای کیفی و کمی خدمات‌رسانی در سال ۹۶ حاصل تلاش و همت کارکنان و مربیان است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری در جمع با صفای کانون گلستان ضمن تبریک سالروز ولادیت حضرت زهرا مرضیه(س) و هفته زن و روز مادر از از تلاش‌های ارزشمند کارکنان و مربیان در سال ۹۶ قدردانی نموده و بیان داشت: به رسم همه ساله در روزهای پایانی سال همراه با خانواده کنار هم جمع شده‌ایم تا قدردان زحمات شما خوبان باشیم و در قالب جشنی از زحمات یکساله شما عزیزان تقدیر و تشکر نماییم.

ایشان خطاب به مربیان و مادران حاضر اظهار داشت: هرروز متعلق به شما مادران فداکاری است که از تمام وجود در تربیت شایسته فرزندان خود و فرزندان معنوی خود که همان کودکان و نوجوانان هستند مایه می‌گذارید و تلاش می‌کنید که مسیر راه برای مسئولان فردای جامعه روشن و هموار گردد.

مدیرکل کانون ضمن ابراز خرسندی از حضور پیش‌کسوتان کانونی در این مراسم، از آنان به عنوان گنجینه‌ی باارزش کانون نام برده که زمانی برای پرورش کودکان و نوجوانان خون و دل‌ها خورده‌اند و حضور آنان باعث دلگرمی ما است.

وی همت والای همکاران کانونی را در سال ۹۶ ستودنی دانست و اظهار امیدواری نمود که در استان گلستان شاهد اتفاق‌های مفید و موثری از جمله توسعه مراکز فرهنگی هنری، ارتقای کیفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی، توسعه کتاب‌خانه‌های سیار و خدمات رسانی به کودکان و نوجوانان سراسر استان بوده‌ایم و توانستیم پیوند میان بچه‌ها با کتاب را عمیق و محکم نماییم.

مدیرکل کانون گفت: با ایجاد منابع جدید مالی در سال ۹۶، افزایش ۳ برابری درآمدها را داشتیم که بخشی از آن در قالب خدمات رفاهی و برگزاری همین جشن‌ها به شما عزیزان برمی‌گردد.

ایشان افزود: موفقیت‌های کسب شده کانون گلستان حاصل هم‌راهی و هم‌دلی خانواده‌های مربیان و کارکنان است چرا که اعتقاد داریم خانواده به عنوان حامی در نقش‌آفرینی این عزیزان سهم به‌سزایی دارد.

سیفی در سخنان پایانی خود ضمن تبریک پیشاپیش عید نوروز و بهار طبیعت و طینت و با آرزوی لبی خندان و دلی شاد از همه مربیان و کارکنان کانون گلستان خواست تا با حفظ این جمع صمیمی و انجام فعالیت های کارآمد، هم‌چون گذشته در پرورش و حمایت از کودکان و نوجوانان مستعد گلستانی  بکوشند.

گفتنی است، اجرای شعر گروهی هفت‌سین، مولودی‌خوانی، مسابقه دوبله انیمیشن توسط فرزندان، استندآپ کمدی، نمایش عمو نوروز و حاجی فیروز، موسیقی زنده، برگزاری مسابقه خوانندگی در بین همکاران، اهدای هدیه‌ی نقدی به اعضای صندوق محمد مصطفی (ص) و اهدای هدایایی به مربیان پاره وقت از برنامه های این جشن بزرگ خانوادگی بود که این دورهمی با اهدای هدایای آخر سال به تمامی همکاران و خانواده‌های آنان به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =