آخرین نشست انجمن ادبی نوغزل در سال ۹۶

آخرین نشست انجمن ادبی نوغزل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در سال ۹۶، با حضور یک مهمان ویژه و اعضای علاقه مند به فعالیت‌های ادبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در تاریخ ۲۳ اسفند۹۶، آخرین نشست انجمن ادبی نوغزل در سال ۹۶، با حضور «مهدی مردانی»کارشناس ادبی کانون استان قزوین، «مبشرکاظمی»( عضو قدیمی و موفق کانون،مدرس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی )و اعضای فعال ادبی مراکز کانون و سایرعلاقه‌مندان در مرکز شماره یک کانون استان قزوین برگزار شد.

این نشست که مانند برنامه‌های گذشته این انجمن، شامل دو بخش کارگاهی و شعرخوانی بود،در آستانه سال جدید،حال و هوای دیگری داشت.

در آغاز مهمان ویژه مراسم (مبشر کاظمی)که پیش از این از اعضای فعال مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین بوده است، از خاطرات خود در کانون با اعضا سخن گفت و نقش کانون را در موفقیت‌های اجتماعی خود بسیار پررنگ دانست.

در ادامه، حاضران این نشست ،مروری به فعالیت‌های یک‌سال اخیر در بخش آفرینش‌های ادبی کانون و انجمن ادبی نوغزل داشتند و با هم‌فکری هم برای برنامه‌های سال آینده ،پیشنهاداتی را ارائه کردند.

ارائه آثار اعضا و نقد و بررسی آن‌ها از برنامه‌های دیگر این نشست بود.

گفتنی است، نشست ادبی "انجمن نوغزل" که به همت واحد آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از یلدای سال ۹۴ آغاز شده، به صورت ماهانه در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک استان قزوین برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =