تجلیل از کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری سمنان

دبیر جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی همت از کارشناس فرهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری استان سمنان تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، محمدرضا اسلامی مدرس ادبیات دانشگاه فرهنگیان و دبیر جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی همت ضمن دیدار با مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از همکاری و همراهی سکینه پارسا کارشناس فرهنگی و رابط جشنواره قصه‌گویی این اداره‌کل در داوری جشنواره، تجلیل کرد.

جمال اظهار داشت: جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی همت به‌منظور هدف حمایت از تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کانون‌های فرهنگی‌هنری مساجد استان سمنان در ۱۵ رشته اسفندماه سال جاری برگزار شد و در راستای توسعه و ترویج قصه‌گویی از رابط قصه‌گویی و کارشناسان کانون پرورش فکری دعوت شد تا برای قصه‌گویان به ارایه مستندات و تبیین اصول، ساختار و روش‌های قصه‌گویی، بپردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در پایان تصریح کرد: آشنایی کانون‌های فرهنگی و هنری از توانمندی‌ها، دستاوردها و تجربیات موفق یکدیگر با هدف ایجاد تعامل، هم‌افزایی و ارتقای کیفی فعالیت‌ها، ظرفیت‌سنجی و حمایت از شبکه نخبگان، فعالان، هنرمندان، صاحبان ایده‌های برتر، آثار و تولیدات برجسته کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مستندسازی تجربیات و ارایه الگوهای مناسب، معرفی نوآوری‌ها و فعالیت‌های تأثیرگذار علمی، فرهنگی و هنری... مساجد برخی از اهداف این جشنواره بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =