کد خبر: 277856
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
بازدید 529
مربیان و اعضای کانون گیلان به پیشواز بهار رفتند

مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اجرای برنامه‌هایی متنوع و هدف‌مند به استقبال فصل بهار رفتند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، در آستانه فرا رسیدن سال نو و با هدف پاس‌داشت فرهنگ ایرانی اسلامی و هم‌چنین آشنایی افزون‌تر کودکان و نوجوانان با آیین‌های نوروزی، ویژه‌برنامه‌های شاد و متنوعی در مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر استان برگزارشد.

برهمین اساس مراکز فرهنگی هنری رضوانشهر و ماسال پذیرای گروه نمایش آیینی کانون شدند. طی حضور این گروه که استقبال بیش از ۲۰۰ کودک و نوجوان و خانواده‌های آنان را به‌همراه داشت، افزون بر نوروزی‌خوانی، نمایش‌های آیینی «رابه‌چره»، « عروسه گوله» و « چارچار» برای حاضران به مرحله اجراگذاشته‌شد.

درهمین حال اعضای کودک مرکز فرهنگی هنری تالش با شرکت در کارگاه‌های آموزش تزیین تخم‌مرغ، شعر و نوروزی خوانی و اجرای مسابقه‌ی حضوری، به استقبال سال نورفتند.

آماده‌سازی کارت‌های تبریک نوروز از سوی اعضا و اهدای آن به اولیا و مربیان کانون، از دیگر برنامه‌های کانون تالش در این ایام بود.

مربیان مراکز فرهنگی هنری فومن، اسالم و مرکز شماره ۱ کانون بندرآستارا نیز با گستردن سفره هفت‌سین، اجرای نمایش و موسیقی بومی محلی و هم‌چنین اجرای فعالیت‌هایی متنوع برای آشناسازی مخاطبان با آیین‌های نوروزی، پذیرای اعضای کودک و نوجوان  کانون شدند.

مراکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی و املش جشن پایان سال خود را با همراهی مسوولان، اعضا و خانواده‌های آنان برگزارکردند.

طی برگزاری این ویژه‌برنامه‌ها که به منظور معرفی آداب و رسوم مردم گیلان در ایام نوروز و ایجاد فضایی پُرنشاط برای مخاطبان صورت‌گرفت، اعضا و مربیان کانون به خوانش شعر، دکلمه خوانی  و اجرای مسابقه‌ی حضوری پرداختند.

نمایش فیلم‌های تولیدی کانون، گستردن سفره‌ی هفت‌سین و هم‌چنین برپایی نمایشگاه آثار نوروزی اعضا و مربیان، از دیگر برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون بندرانزلی و املش به شمارمی رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =