کد خبر: 277919
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
بازدید 665
پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان به مناسبت عید نوروز

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در پیامی فرا رسیدن بهار طبیعت و عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید باستانی نوروز، سالی توأم با بهروزی و توفیق را برای همه‌ی هموطنان به‌ویژه جامعه‌ی فرهیخته‌ی فرهنگیان آرزو کرد.

در متن پیام آمده است:

 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

 

جمالت باد دائم عالم‌افروز                        شبت معراج باد و روز، نوروز

 

بهار می‌آید تا در گوش جان‌مان، مؤمنانه زمزمه کند و یادآور شود که روزگار، همیشه بر یک قرار نمی‌ماند و قرار ما زمینیان در بی‌قراری همین روزگار و آسمان، نهفته است تا باورمان شود که پایان هر سیاهی، سپیدی و پایان هر زمستان سیاه، بهاری خوش و رنگارنگ است.

بهار، باشکوه‌ترین جلوه‌های خدا در جهان هستی است که می‌توان با تماشای آن راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست و با دیدن آن رحمت و محبت خداوند را به یاد آورد و آموخت چشمه‌ی مهر ایزد همواره به سوی آدمیان و همه‌ی موجودات سرازیر است و ما اگر او و نشانه‌هایش را فراموش کنیم، او هرگز ما را فراموش نمی‌کند.

نوروز، تنها بخشی از فرهنگ نام‌آور ماست که جهان را به دنیایی زیباتر و بهتر تبدیل کرده و در بطن این جشن‌ها، نویدی برای یک روز بهتر، امیدی برای فرزندان و پیشرفتی برای جامعه نهفته است.

امید است که در این فرصت ویژه برای بودن در جمع دوستان و خانواده بهره گرفته و به یمن دعای شریفه‌ی «یا محول‌الحول والاحوال»، این تغییر را به فال نیک گرفته و در راستای طی سلوک الهی و پیشرفت‌های دنیوی از آن بهره‌مند شوید.

اینجانب در آستانه‌ی شکفتن دگرباره‌ی شکوفه‌های بهاری و تجلی لایزال الهی، ضمن قدردانی از تلاش و همراهی تمامی کارکنان کانون پرورش فکری استان سمنان در سالی که گذشت، فرا رسیدن عید نوروز را صمیمانه تبریک و تهنیت گفته و سالی توأم با سلامتی، بهروزی، توفیق، عزّت و کامیابی در پرتو الطاف بیکران خداوندی را برای همگان، خواهانم.

آرزو دارم در سال جدید با نهادینه کردن و ظهور فضایل اخلاقی در زندگی فردی و اجتماعی، مسیر تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تسهیل و تسریع شود؛ چراکه همه‌ی ما سخت دل­بسته‌ی به این مرز و بومیم، دل‌بسته‌ی انقلابیم و ایران عزیز را همواره برقرار و سرفراز می‌خواهیم. پس بیائیم در این سال نو در سایه تلاش، همت و همدلی و در تلاشی ارزشمند درصدد تحقق عزت، حرمت و کرامت انسان‌ها باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =