فعالیت‌های نوروزی کتابخانه‌ی سیار کانون در منطقه‌ی آزاد ارس

کودکان و نوجوانان منطقه‌ی آزاد ارس در تعطیلات نوروزی از خدمات فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مند شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این روزها کتاب‌خانه سیار منطقه ‌آزاد ارس فعالیت‌های متنوعی را برای کودکان این منطقه هدیه برده است.

بر اساس این گزارش، علاوه بر فعالیت‌های مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی، این کتاب‌خانه سیار اقدام با برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی بخشی از رسالت کانون در خدمت‌رسانی فرهنگی در استان آذربایجان شرقی را عملی کرده است.

بر همین اساس در مرحله‌ی نخست اجرای طرح «عیدانه‌ کتاب» در این منطقه در روزهای ۵ تا ۸ فروردین مخاطبان فعالیت‌هایی همچون نقاشی، نمایش، قصه‌خوانی و... را تجربه کردند. قرار است روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین این فعالیت‌ها از سر گرفته شود.

همچنین کتاب‌خانه‌های سیار تبریز و کتابخانه سیار روستایی هشترود نیز روز ۱۳ فروردین با حضور در جمع کودکان و نوجوانان برنامه‌هایی را در روز طبیعت اجرا خواهند کرد. این درحالی است که مرکز شماره ۲ کانون تبریز از سوم فروردین خدمات متنوعی را به اعضای کتابخانه‌ها ارایه داده است و تا ۱۲ فروردین میزبان کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =