طرح‌های توسعه کتابخوانی در کانون آذربایجان‌شرقی اجرا می‌شود

سرپرست کانون استان آذربایجان شرقی از اجرای طرح توسعه کتابخوانی در سال 97 با شعار «تمرین زندگی در سایه کتاب» همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی هادی یوسف‌زاده با اعلام این مطلب افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی در قالب این طرح برگزار می‌شود. 

وی طراحی شیوه‌های نوین و خلاق ترویج کتابخوانی توسط مربیان کانون و اجرا در مراکز فرهنگی هنری، اجرای پویش «فصل گرم کتاب»، دعوت از فعالان عرصه کتاب کودک و نوجوان، اجرای مِهرواره «تمرین زندگی در سایه کتاب» همزمان با هفته کتاب و نیز اجرای «طرح عیدانه کتاب» را ازجمله برنامه‌های طرح توسعه کتابخوانی در سال 97 عنوان کرد. 

یوسف‌زاده با بیان اینکه بخشی از این فعالیت‌ها هم اکنون در حال اجراست، تاکید کرد: در قالب این طرح از کودکان و نوجوانان موفق در عرصه کتابخوانی به صورت ویژه قدردانی خواهد شد. 

وی توسعه فعالیت‌های کتاب‌محور در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان و در حال افزود: تمامی مراکز کانون آذربایجان شرقی برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و جذابی را در این راستا اجرا می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =