کد خبر: 278370
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
مذاکره با دست‌اندرکاران جشنواره‌های خارجی در بازار فیلم فجر

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو روز نخست بیست و یکمین بازار جهانی فیلم فجر مذاکره‌هایی را با دست‌اندرکاران جشنواره‌های خارجی انجام داده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دیدار با توزیع کنندگان و خریداران فیلم و مذاکره با روسای جشنواره‌های خارجی بخشی از فعالیت‌های کانون در این بازار بوده است.

بر همین اساس، معرفی آثار جدید انیمیشن کانون به جشنواره بین‌المللی فیلم قزاقستان، توزیع‌ کنندگان کشور امارات، رئیس جشنواره کلکته هندوستان، جشنواره فیلم‌های کودک ترکیه و جشنواره فیلم کوتاه کودکان کوکی آلمان از جمله این دیدارها و گفت‌وگوها بود.

کانون در این رویداد هنری ضمن معرفی هر چه بهتر آثار خود به دست‌اندرکاران فیلم و سینمای حاضر، و تبادل نظر با دست‌اندرکاران حرفه‌ای سینما برای حضور پررنگ‌تر خود در این بازار فیلم به انجام هماهنگی برای نمایش فیلم‌هایش در جشنواره‌های خارجی کودک و بسترسازی و بازاریابی برای فروش فیلم‌های جدید خود به کشورهای شرکت کننده، می‌پردازد.

در همین حال، چهار انیمیشن جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دوره از بازار فیلم و برنامه‌های تلویزیونی فجر 2018 حضور یافته است.

بر اساس این خبر، رضا میرکریمی دبیر جشنواره جهانی فجر، مهدی یادگاری مدیر بازار فیلم جشنواره، جلیل اکبری‌صحت، سیف‌الله صمدیان، نوید محمودی، عباس امینی، محمدعلی طالبی و... از مهمانانی بودند که تاکنون از غرفه کانون بازدید کردند.

بیست و یکمین بازار فیلم و برنامه‌های تلویزیونی در حاشیه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر 2018 از 30 فروردین تا 3 اردیبهشت در پردیس سینمایی چارسو در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =