پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان به مناسبت هفته‌ی سربازان گمنام

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در پیامی فرا رسیدن هفته‌ی بزرگ‌داشت سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در آستانه‌ی فرا رسیدن نیمه‌ی شعبان، سال‌روز ولادت حضرت مهدی(عج)، هفته‌ی بزرگ‌داشت سربازان گمنام را تبریک گفت.

در متن پیام مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان آمده است:

نیمه‌ی شعبان، سال‌روز ولادت با سعادت و فرخنده امید دل‌ها، پیام‌آور صلح و آرامش و حافظ امنیت و سلامت آزادی‌خواهان است، امیدی که همواره جامعه اسلامی را از گزند دشمنان محافظت کرده و خون تازه زندگی و تلاش و امید را در رگ‌های پیکر مسلمانان جاری ساخته است.

بی‌شک نامگذاری این ایام به هفته‌ی سربازان گمنام آقا امام زمان(عج)، تداوم حرکت امنیت و ابزاری برای رسیدن آرامش است و حافظ دو نعمت بزرگ امنیت و سلامتی که به یقین نبود هرکدام، مسائل و مشکلات عدیده‌ای را به دنبال خواهد داشت.

سربازان گمنام امام زمان(عج) طی سه دهه‌ی گذشته در عین گمنامی یکی از ارکان مستحکم و شکست‌ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده و همواره در حساس‌ترین دوران، با درایت و هوشمندی، توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را یکی پس از دیگری با شکست مواجه کرده‌اند.

اقتدار و عظمت ایران اسلامی نیز با هوشیاری و چشمان بیدار سربازان گمنام امام زمان(عج) حاصل شده است و خوشبختانه نیروهای امنیتی کشور با تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت، امنیت، آسایش و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند که جا دارد ضمن قدردانی از مساعی بی‌شائبه و مجاهدانه‌ی بهترین فرزندان ملت در وزارت اطلاعات، این ایام مبارک را که مزین به سال‌روز ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) و به‌ نام سربازان گمنام امام زمان(عج) است به تمامی نیروهای مخلص اطلاعات، تبریک و تهنیت عرض نموده و آروزمندم در سایه الطاف خداوند بخشنده مهربان و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهداف دولت تدبیر و امید، مؤفق و مؤید باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =