پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان به‌مناسبت ولادت منجی عالم بشریت و روز معلم

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، ولادت منجی عالم بشریت و فرا رسیدن هفته‌ی معلم را تبریک گفت.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری، فرا رسیدن هفته‌ی معلم و سال‌روز میلاد منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر(عج) را به تمامی مربیان کانون پرورش فکری و مدرسان کانون زبان این استان تبریک گفت.

در متن پیام مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان آمده‌است:

به نام آفریدگاری که « قلم» را آفرید و به انسان نوشتن آموخت و او را به زیور «اندیشه» آراست.

رسالت راستین معلم، رسالت پاک انبیاست. آنگاه که جز انسان‌سازی و کمال‌بخشیدن هدفی ندارد. کسی است که تشنگان معرفت و دانش را به آب حیات می‌رساند و اگر ما قدردان معلم نباشیم، خوبی، زیبایی، عظمت و فضیلت را نادیده گرفته‌ایم.

تقارن سال‌روز بزرگ‌داشت مقام استاد شهیدمرتضی مطهری(ره) با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج)، یادآور رسالت سنگین انبیاء و امامان الهی به‌عنوان پاک‌ترین معلمان و فرصتی مغتنم است تا ضمن ارج نهادن به مقام والای معلمان، مراتب سپاس‌ و قدرشناسی‌مان تقدیم مربیانی شود که همواره نقشی بی‌بدیل در تربیت نسل آینده، پیشرفت و توفیقات کشور داشته و دارند.

اینجانب به نوبه‌ی خود، میلاد حضرت مهدی(عج) و روز معلم را به تمامی مربیان فرهنگی و فرهنگیان مربی کانون پرورش فکری و مدرسان کانون زبان که صادقانه در سنگرهای تعلیم و تربیت، مشق عاشقی می‌کنند و مایه فخر و مباهات هستند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض گفته، امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، سال «حمایت از کالای ایرانی» نام گرفته است، بتوانیم با بهره‌مندی از حضور شما مربیان ضمن شناسایی استعدادها و جهت‌دهی به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و... برای رشد خلاقیت و ابتکار مخاطبان کودک و نوجوان، گام برداشته و شاهد تلاش هرچه بیشترتان برای تحقق این امر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =