کد خبر: 278607
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
بازدید 597
جشن بزرگ منتظران کوچک در کانون پرورش فکری اردبیل

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت قائم(عج) و پاسداشت روز معلم، جشن بزرگ منتظران کوچک با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، کارشناسان، مربیان و دانش آموزان طرح کانون مدرسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۵ کانون اردبیل به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان، جشن بزرگ منتظران کوچک حضرت مهدی (عجل ا...) و گرامیداشت روز معلم را در سالن سینما تربیت کانون برگزار کرد.

در این مراسم، هاجر جمادیه مدیرکل کانون استان ضمن تبریک هفته معلم، کار و کارگر و همچنین اعیاد شعبانیه؛ شناخت فرهنگ انتظار و ترویج آن در بین کودکان و نوجوانان را امری مهم و ضروری دانست و به ارائه مطالبی در زمینه‌ی فرهنگ مهدویت و وظایف منتظران در زمان غیبت پرداخت.

وی همچنین ضمن بزرگداشت مقام معلم، تصریح کرد: احادیث و روایات، معلم را در جایگاه انبیا و اوصیای الهی قرار داده است و تربیت انسان‌های خلاق  و مسئولیت‌پذیر، همه دستاورد معلمان و مربیان هنرمند است.

جمادیه بابیان اینکه در کنار پرورش فکر، نحوه برخورد معلم و مربیان می‌تواند تأثیرات عمیقی بر روح و ذهن کودکان داشته باشد، افزود: تهاجم فرهنگی از همه جوانب در کمین دانش آموزان است و با برنامه‌ریزی هدف‌دار می‌توانیم فرهنگ مقابله با هر تهاجمی را به آن‌ها آموزش داده و آینده جامعه را تأمین کنیم.

در این برنامه، اکرم مداح مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی ۵ کانون اردبیل، پس از اجرای قصه‌ی مهمان با محتوای انتظار برای شرکت‌کنندگان در مراسم و دانش آموزان، گزارشی از روند اجرای فعالیت‌های طرح «کانون مدرسه» ارائه کرد و از مدیران، معلمان و کارکنانی که در این طرح مشارکت داشتند، تقدیر نمود.

برگزاری مسابقه توسط کودکان از بخش جذاب برنامه بود و کیوان باقلاچی مربی امور فرهنگی مرکز، نمایش طنز کارشناس را با همکاری یحیی یوسفی اصل مجری برنامه اجرا کرد.

پخش کلیپ‌ها و نواهایی با موضوع کودکان انتظار توسط لیلا خلیفه سقا مربی امور فرهنگی، مولودی‌خوانی به‌صورت گروهی و پذیرایی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این جشن بود.

گزارش تصویری برنامه را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =