دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان با معلم دوران تحصیلی خود

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در آستانه‌ی هفته‌ی معلم با ابوالقاسم صفا، معلم دوران تحصیلی خود، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان روز سه‌شنبه ۱۱ اردی‌بهشت‌ماه سال جاری با ابوالقاسم صفا معلم تاریخ ادبیات دوران تحصیلی‌اش در مقطع دبیرستان، دیدار و به‌ رسم ادب و تواضع از زحمات علمی و فرهنگی ایشان قدردانی کرد.

جمال در این دیدار ضمن تبریک روز معلم با بیان اینکه شأن و منزلت یک معلم فراتر از گفتار است و در قالب الفاظ نمی‌گنجد، شاگردی در مکتب بزرگانی مانند صفا را که راه و رسم درست زندگی را به دانش‌آموزانش آموخت، باعث افتخار و این دوره را زیباترین دوران زندگی یک انسان برشمرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در ادامه با بیان خاطراتی شیرین از دوران تحصیلی خود، معلمان را اسوه‌ی فداکاری و الگوی انسایت، پیشرفت و بالندگی جامعه را مدیون ایثار و از خود گذشتگی معلمان در همه‌ی دوران دانست.

جمال همچنین اظهار داشت: صفا برای دانش‌آموزان خود زحمات زیادی کشید و نقش ویژه‌ای در تربیت مذهبی و علمی آنها داشت و پس از سالیان سال هنوز ارتباط دانش‌آموزانش با وی قطع نشده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در پایان این دیدار پس از قرائت متن لوح سپاس، آن را همراه با هدیه‌ای به معلم دوران تحصیلی خود، تقدیم و از زحمات ایشان قدردانی کرد.

گفتنی است؛ دبیرخانه دائمی نکوداشت مقام معلم در استانداری سمنان و اداره‌کل آموزش‌و پرورش این استان تشکیل‌شده و هرساله برای تحقق این هدف در حال فعالیت و برنامه‌ریزی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =