کد خبر: 278665
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
بازدید 642
روز گفت‌گو با جوان در کانون سمنان برگزار شد

مربیان جوان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در هفته‌ی جوان با مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت‌و گو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، نشست صمیمی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری با مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در ویژه‌برنامه‌ی «روز گفت و گو با جوان»، شنبه ۱۵ اردی‌بهشت‌ماه سال جاری در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

جمال، هدف از این نشست را با توجه به ضرورت اعتمادسازی و تقویت روحیه مشارکت و خودباوری، افزایش سرمایه اجتماعی و بهره‌گیری از ایده‌ها و نظرات جوانان فرهیخته در حوزه‌ی کودک و نوجوان عنوان و با اشاره به سخن امام علی(ع) خاطرنشان کرد: قلب نوجوان مانند زمین کاشته نشده؛ ولی آماده بذرپاشی است و اگر آنچه که باعث سعادت و کامیابی یک جوان است، بذرافشانی نشود، خواه‌ناخواه دیگران بذرافشانی خواهند کرد.
وی در ادامه افزود: از نظر پیامبر اکرم(ص) نیز این دوران آن‌چنان مهم و ارزشمند است که به ابوذر غفاری دستور می‌دهد تا این فرصت طلایی را به‌عنوان غنیمت تلقی کرده و از آن کاملاً بهره‌برداری کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه دوران جوانی از مربیان خواست تا نگاه خدا را هیچ‌وقت فراموش نکنند و با داشته‌ها و امکانات موجود، خلاقانه به اجرای فعالیت بپردازند.

جمال در بخش دیگری از سخنانش بر نقش مربی و فضاسازی مناسب در جذب و پایدارسازی مخاطبان کودک و نوجوان تأکید و اظهار کرد: با خلاقیت و نوآوری و اجرای فعالیت‌های به روز می‌توان از موازی‌کاری پرهیز کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری در پایان این نشست پس از بیان دیدگاه‌ها، چالش‌ها و مشکلات موجود در مراکز فرهنگی‌هنری با اهدای لوح از مربیان جوان، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ به مناسبت فرارسیدن سال‌روز میلاد اسوه‌ی جوانان عالم حضرت علی‌اکبر(ع) و هفته‌ی جوان، حسب‌الامر سیدشهاب‌الدین چاوشی استاندار و سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان سمنان از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی خواسته شد تا با هماهنگی و برنامه‌ریزی با نیروهای جوان خود گفت‌و گو داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =