کد خبر: 278673
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
بازدید 1305
دیدار مدیرکل کانون پروش فکری سمنان با عضو نوجوان

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با حضور در منزل عضو نوجوان بیمار از وی عیادت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان پس از اطلاع از وضعیت جسمی محسن دهقانلو عضو فعال نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان به‌همراه جمعی از کارکنان ستادی به عیادتش رفت و از نزدیک جویای حالش شد.

پدر محسن در جریان این عیادت از ابتلای ناگهانی فرزندش به بیماری و بستری شدنش در منزل، سخن گفت و ضمن قدردانی از مدیرکل، کارکنان و مربیان کانون پرورش فکری، خواست تا برای بهبودی و سلامتی محسن دعا کنند.

جمال، ضمن ابراز همدردی و دلجویی با پدر و مادر عضو نوجوان، شفای او را از خداوند متعال مسئلت و اظهار کرد: کانون پرورش فکری، محسن را فراموش نمی‌کند و تا زمان بهبودی کامل، وضعیت او را پیگیری می‌کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان در پایان این دیدار با اهدای لوح از حضور پویا و فعال این عضو نوجوان در کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی قدردانی کرد.

گفتنی است؛ محسن دهقانلو دانش‌آموز پایه یازدهم رشته ریاضی فیزیک دبیرستان دکتر علی شریعتی سمنان از نوجوانان فعال و توانمند کانون پرورش فکری است که در مسابقات و فراخوان‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی ازجمله جشنواره رضوی، رتبه‌های برتری کسب کرده است و در حال حاضر دوره درمان را در منزل طی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =