برپایی غرفه‌ی کانون استان قم در نبطیه

با هدف گسترش و تقویت روابط و اشتراکات فرهنگی و انتقال تجربه از راه هم‌افزایی با لبنان، هفته فرهنگی قم در لبنان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، مدیرکل کانون استان در شورای هماهنگی با حضور کارشناسان گفت: در هفته فرهنگی قم در لبنان که از 19 اردیبهشت در استان و شهر نبطیه لبنان برگزار می‌شود ظرفیت های فرهنگی، هنری، دینی و توانمندی‌های مربیان کانون استان در قالب نمایشگاه و کارگاه‌های نجوم، کاردستی، نمایش خلاق، نقاشی، رنگ و بازی، نمایش و تئاتر کودک در غرفه‌های کانون، معرفی و اجرا می‌شود .

حسن ندافی افزود: همچنین عرضه محصولات فرهنگی و آموزشی از جمله کتاب و اسباب‌بازی‌های فکری و حرکتی، اجرای نمایش، ارائه محصولات فرهنگی و سرگرمی ویژه کودکان و نوجوانان، از برنامه های هفته فرهنگی کانون استان قم در لبنان می‌باشد .

وی گفت: در امتداد انعقاد امضای تفاهم نامه‌ی خواهرخواندگی بین شهرداران قم و نبطیه لبنان، نشست های مشترک و هم اندیشی با مربیان فعال ایرانی و لبنانی در عرصه فرهنگی و تشکیل کارگاه‌هایی جهت هم‌افزایی، از برنامه‌های غیر نمایشگاهی این رویداد فرهنگی است.

حسن ندافی در پایان با تکیه بر توانمندی مربیان حاضر در لبنان و اجرای هر چه بهتر برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: نمایشگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در هفته‌ی فرهنگی قم در لبنان، با شعار «آمده‌ایم با اراده‌هایمان برای پایداری و دست‌هایمان برای دوستی» و با محوریت نگاه خلاق و عمیق‌ با تفکر در قدرت الهی، اتحاد و همبستگی، حس جستجوگری و قدرت خوب دیدن به مدت یک هفته در نبطیه برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است در یک اقدام خودجوش، اعضای مراکز کانون استان قم دلنوشته‌هایی برای کودکان و نوجوانان لبنانی نوشتند که قرار است در طول برپایی نمایشگاه به آنها داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =