ارتقای سطح آموزشی کانون زبان ایران با شیوه‌های نوین

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر ارتقای سطح آموزشی و استفاده از شیوه‌های نوین در آموزش‌های کانون زبان ایران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاضل نظری در بازدید از کانون زبان ایران در شهر بندرعباس به بیان راه‌کارهایی پرداخت که به توسعه این مجموعه آموزشی کمک می‌کند.

وی از کانون زبان ایران به عنوان یک مجموعه آموزشی و در عین حال اقتصادی یاد کرد که باید متناسب با نیازهای مختلف آن به بهینه‌سازی فضاهای آموزشی و فراهم‌کردن تجهیزات لازم برای رفاه حال زبان‌آموزان توجه کنیم تا کیفیت آموزشی آن آسیب نبیند.

نظری درهمین حال افزایش درآمدها و شناسایی امکانات جدید برای ایجاد شرایط بهتری در کانون زبان را ضروری دانست.

جذب و حفظ مدرسان شایسته، افزایش قانونی و متعارف دست‌مزدها، تخصیص اعتبار مناسب برای بخش‌های مختلف و... از جمله موضوع‌هایی بود که مدیرعامل بر اهمیت آن تاکید کرد.

وی افزود: به خاطر وجود محتوای آموزشی و فضای فرهنگی مناسب، مدرسان مجرب و اعتماد خانواده‌ها به این موسسه، ظرفیت بسیار خوبی فراهم است که می‌توان از آن در مسیر گسترش فرهنگ ایرانی و اسلامی بهره گرفت.

در این دیدار پروین پشتکوهی مدیر کانون زبان هرمزگان ضمن ارائه عملکرد کانون زبان هرمزگان خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی برای کیفیت‌بخشی به آموزش زبان و توسعه مراکز آموزشی در استان صورت گرفته است و امیدواریم با نگاه ویژه مسولان بتوانیم در شهرستان‌های قشم ومیناب کانون زبان را گسترش دهیم.

مدیرعامل کانون در این بازدید که با همراهی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صورت گرفت در بخش پایانی از مرکز آموزشی کانون زبان بندرعباس بازدید و از نزدیک با مدرسان حاضر در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در نشست مدیرعامل کانون با مسولان و کارکنان کانون زبان، محمد آشوری نماینده مجلس، صالح دریانورد رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی استان و مدیر کل کانون هرمزگان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =