کد خبر: 278727
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
شهرستان اوز صاحب مرکز فرهنگی‌هنری کانون می‌شود

عملیات ساخت مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اوز در استان فارس با همت و کمک خیران آغاز شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، خیران شهر اوز قرار است این مرکز فرهنگی‌هنری را در زمینی به مساحت 1400 مترمربع، با زیر بنای ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال احداث کنند.
براساس این خبر، چند روز پیش و در آیین کلنگ‌زنی این پروژه موسی‌رضا نظری، معاون منابع و مدیریت توسعه کانون که به استان فارس سفر کرده بود، در جمع تعداد زیادی از مسوولان شهرستان و نماینده‌ی خیران، از این اقدام‌ خیرخواهانه قدردانی کرد و در پاسخ به درخواست بخشدارمبنی بر به کارگیری نیروهای بومی در مرکز افزود: با هماهنگی مدیرکل کانون استان تلاش می‌کنیم از نیروهای بومی و ماهر در کانون استفاده کرده و ضمن تأمین نیروی کافی،  برای تأمین امکانات نرم‌افزاری نیز همکاری کنیم. وی پیشنهاد داد هر ساله جشن تأسیس این کانون برای تقدیر از نیکوکاران برگزار شود.
در ادامه محمدحسین آتش‌فراز بخشدار اوز نیز گفت: در سال 1397 پروژه‌های دیگری به بهره‌برداری رسیده است و این پروژه حاصل سه سال پیگیری خیران این شهر است.
تسریع در راه‌اندازی کانون در مکان دیگر و انتقال به ساختمان پس از راه‌اندازی، استفاده از نیروهای بومی در کانون و تأمین تجهیزات مورد نیاز، درخواست آتش افروز از مسئولان کانون بود.
مسعود کراماتی شهردار اوز در پایان با تشکر از خیران تصریح کرد: شهر پویا شهری است که زیر بنای آن دانایی باشد و اوز به طور اتفاقی دوستدار کودک نشده است.
گفتنی است این مراسم با حضور شیخ صالح انصاری، مدیر مجتمع دینی فرهنگی امام شافعی، فروغ هاشمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و زهرا افتخاری مدیرکل کانون استان فارس برگزار شد.
کلنگ این مرکز فرهنگی‌هنری در بلوار نبی‌اکرم، جنب کتاب‌خانه‌ی عمومی اوز به زمین زده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =