مراسم اختتامیه طرح « کانون مدرسه » در مجتمع کانون آذربایجان شرقی برگزار شد

با افتتاح نمایشگاه آثار دانش‌آموزان شرکت کننده در طرح « کانون مدرسه » به دست یوسف‌زاده مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در مجتمع کانون تبریز و با برگزاری مراسمی ویژه طرح « کانون مدرسه » در سال تحصیلی 97 – 96 به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این مراسم که با حضور مدیر کل و جمعی از کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون و نیز معلمان و دانش‌آموزان مدارس مجری طرح برگزار شد، کلیپی از فعالیت‌ها و برنامه‌های به اجرا درآمده در طول سال پخش و از فعالان شرکت کننده در این طرح تقدیر به عمل آمد.

اجرای سرود معلم و برگزار مسابقه از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

در خاتمه نمایشگاه آثار نقاشی، طرح‌های ادبی، کاردستی، سفال و دیگر آثار مربوط به این طرح توسط یوسف‌زاده مدیر کل کانون آذربایجان شرقی افتتاح شد. این نمایشگاه تا پایان اردیبهشت ماه جهت بازدید مدارس و علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

گفتنی است طرح « کانون مدرسه » در سال تحصیلی 97-96 در 21 مرکز فرهنگی هنری کانون در سطح استان آذربایجان شرقی و برای 3980 دانش‌آموز در 143 کلاس و 63 مدرسه به اجرا در آمد و هدف از اجرای این طرح آشنایی دانش‌آموزان با شیوه‌های نوین آموزش و بررسی تاثیر این نوع آموزش به کودکان و نوجوانان است.

گزارش تصویری مربوط به مراسم و آثار نمایشگاه را اینجا ملاحظه فرمایید.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =