نشست منطقه‌ای مسؤولان کانون زبان  برگزار شد

با هدف توسعه فعالیت‌های کانون زبان در مازندران، نشست منطقه‌ای مسؤولان کانون زبان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، اولین نشست منطقه‌ای مسؤولان کانون زبان استان مازندران با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران در 5 منطقه برگزار شد.

این نشست ها بیشتر بمنظور تبادل نظرات و تجربیات ، بیان راهکارهای جذب و پایدار سازی زبان آموزان وتکریم ارباب رجوع در 5 منطقه؛ ساری ، قائمشهر، بابل، آمل و تنکابن صورت پذیرفت.

مدیر کل کانون مازندران اما، این نشست ها را شروعی تازه برای توسعه فعالیت های آموزشی و اداری در حوزه کانون زبان استان مازندران یاد کرد و توجه مسؤولان مراکز زبان را به افزایش کیفیت و بهره وری در خدمات کانون جلب کرد.

محمد علی یزدان شناس با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی در مراکز آموزشی ؛ توسعه فعالیت‌های برون کانونی و تبلیغات در مدارس - برگزاری دوره های ضمن خدمت برای مدرسین و کارکنان-توجه به تکریم ارباب رجوع و توسعه فرهنگ سازمانی و استفاده از ظرفیت‌های کانون پرورش و تعامل و همکاری با یکدیگر را از عمده انتظارات خود در این نشست ها عنوان کرد.

وی همچنین، انجام نظر سنجی از زبان آموزان نسبت به ارایه خدمات آموزشی و به روز رسانی امکانات آموزشی در کلاس ها را از دیگر تاکیدات خود یاد کرد و افزود:  توسعه کمی و کیفی کانون زبان در گرو ارتقای کیفیت و خدمات و در عین حال معرفی بیش از پیش  ظرفیت های این نهاد آموزشی به خانواده ها و عموم است.

در این نشست ها که قرار است از این پس  استمرار یابد، مسؤولان مراکز زبان هم در خصوص مسایل حوزه خود صحبت کردند و به بیان دیدگاه ها و نظراتشان پرداختند.

گفتنی است در این پنج نشست که در چند روز متفاوت صورت پذیرفت،  مسؤول حراست کانون پرورش فکری استان، مسؤول امور اداری و مدرسان کانون زبان  و مسؤول امور عمومی کانون زبان  استان مازندران مدیر کل کانون را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =