یک آسمان شادی هدیه به کودکان شهرمان

در مراسم اختتامیه طرح کانون‌مدرسه شهرستان رامیان، بادبادک‌های شادمانی کودکان و نوجوانان با مشارکت کانون پرورش فکری و شهرداری به پرواز درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این مراسم که با حضور مدیران، معلمان، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در فراز باغ تاشته برگزار شد، بادبادک‌های شادمانی به پرواز درآمده و از عوامل اجرایی طرح کانون‌مدرسه تجلیل شد.

سالاری فرماندار شهرستان رامیان در این همایش از کانون پرورش فکری به عنوان نهادی تخصصی برای کشف و پرورش استعدادهای ناب نام برد و اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در تقویت شادی و نشاط عمومی موثر بوده و توجه به کودکان و نوجوانان در ساختار جامعه‌ی فردا بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است در این برنامه اسدالله صادقلو رئیس آموزش و پرورش شهرستان رامیان مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش را به منظور تلفیقی از دانش، تخصص و مهارت‌آموزی بسیار ارزشمند دانست و از آینده درخشانی که در انتظار کودکان و نوجوانان مستعد و علاقه‌مند به فعالیت‌های فرهنگی‌هنری است اظهار خرسندی نمود.

در پایان از ۳نفر از کودکان و نوجوانان حاضر در جشنواره بادبادک‌ها که موفق به خلق آثار زیبا و تجربه‌ی پرواز در ارتفاع بالاتری نسبت به سایر رقبا را داشتند با هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =