معرفی توان‌مندی‌های اعضا و ظرفیت‌های کانون نقطه‌ی عطف برنامه‌های سال ۹۷

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در ابتدای این جلسه عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی و نزدیکی به خداوند، از زحمات و تلاش‌های همکاران در برگزاری برنامه‌های کیفی و اثربخش طرح کانون‌مدرسه قدردانی نموده و از بابت اعلام برنامه‌های مطلوب مراکز فرهنگی‌هنری برای معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های کانون به جامعه در سال ۹۷ ابراز خرسندی نمود.

این مسوول فرهنگی افزود: توجه به خلاقیت‌های اعضا و توان‌مندی‌های استانی و شهرستانی، انتخاب عناوین جذاب و پرهیز از تکرار برنامه‌ها، توجه به مسائل علمی، تقویت باورهای دینی، مهارت‌آموزی و دست‌یابی به توانایی در کنار دانایی و توجه به فرهنگ و آداب و رسوم منطقه‌ای در برنامه‌های سال ۹۷، نتیجه اندیشه و خرد جمعی است که منجر به رشد کمی و کیفی اعضا و جذب حداکثری دانش‌آموزان خواهد شد.

دسته‌بندی برنامه‌های استانی، منطقه‌ای و شهرستانی به صورت فصلی، توجه به مناسبت‌ها در کنارسایر فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده، تقویت میزبانی مراکز فرهنگی‎هنری در برنامه‌های استانی و منطقه‌ای، توسعه فعالیت‌های شاخص کانون در تمامی بخش‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی از نکاتی قابل توجهی بود که توسط اعضا و نمایندگان مربی‌مسوولان مراکز فرهنگی‌هنری شرق و غرب کانون استان در این جلسه پیشنهاد گردید.

هم چنین قرار شد مراکز فرهنگی‌هنری، تحلیلی از نقاط ضعف و قدرت طرح کانون‌مدرسه را به عنوان چراغ‌راهی برای اجرای این طرح در سال جاری و آتی به اداره‌کل ارسال نمایند.

گفتنی است این نشست با تجلیل از کارشناس روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کانون گلستان به مناسبت گرامی‌داشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =